• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Jobbar pÄ
DSC_0565.JPG
DSC_0564.JPG
DSC_0563.JPG
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Hur ofta brukar Seiko göra Àndringar i Tuna-serien? TÀnker pÄ trehundrorna. Jag Àr sugen pÄ att testa en men vet inte riktigt vad jag tycker om ytbehandlingen pÄ visarna pÄ den senaste modellen, och hade nog föredragit borstat stÄl.
PĂ„ mĂ„nga bilder ser aluminiumet ut att liksom ”flyta ihop” med lumen, men dom kanske upplevs som kontrastrikare i verkligheten? Vad sĂ€ger ni som Ă€ger en, framstĂ„r visarna oftast som enfĂ€rgade eller Ă€r det ganska tydlig skillnad mellan aluminiumet och lumen?
- NejdÄ, dom flyter inte ihop sÄ vÀrst i verkligheten. Det Àr ju inte som vitt och svart, men det finns allt lite kontrast dÀr som markerar att dom inte Àr helvita.

- Schyrrans! Tack för din input Buddhaliscious. DÄ fÄr det nog bli en sÄn.

- Ja, vaffan, kör i vind! Det Ă€r en snygg modell. BĂ„de quartz och toolig, utan att bli överbyggd. Plus ocksĂ„ för enkla batteribyten utan att behöva skicka ivĂ€g till Seiko.đŸ‘đŸŒ

- BestÀlld! Det blir en bra Alla HjÀrtans Dag-present till en jÀvla skön snubbe!
52D65E33-99A9-4963-A5A8-A6D837C379CB.jpeg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
- NejdÄ, dom flyter inte ihop sÄ vÀrst i verkligheten. Det Àr ju inte som vitt och svart, men det finns allt lite kontrast dÀr som markerar att dom inte Àr helvita.

- Schyrrans! Tack för din input Buddhaliscious. DÄ fÄr det nog bli en sÄn.

- Ja, vaffan, kör i vind! Det Ă€r en snygg modell. BĂ„de quartz och toolig, utan att bli överbyggd. Plus ocksĂ„ för enkla batteribyten utan att behöva skicka ivĂ€g till Seiko.đŸ‘đŸŒ

- BestÀlld! Det blir en bra Alla HjÀrtans Dag-present till en jÀvla skön snubbe!
52D65E33-99A9-4963-A5A8-A6D837C379CB.jpeg
Bra att lita pĂ„ sitt eget omdöme ibland. Bra köp đŸ‘ŒđŸ»đŸ˜Š
 

TheDoor

Breitling
DÄ var man Äter i denna trÄden och tittar med avund pÄ alla fina tonfiskar.
RÄkade göra av med min Arnie till farsan vid jul dÄ han var avis och hans klocka var trasig :/

JÀklar va mycket fint det finns hÀr :)
 

Klockaren

Panerai
Har bestÀmt mig att slÀppa min sbbn031, kommer fullset och i nyskick som vanligt. Om intressant dÄ dra ett pm :)

SĂ„ld
 
Senast Àndrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
- NejdÄ, dom flyter inte ihop sÄ vÀrst i verkligheten. Det Àr ju inte som vitt och svart, men det finns allt lite kontrast dÀr som markerar att dom inte Àr helvita.

- Schyrrans! Tack för din input Buddhaliscious. DÄ fÄr det nog bli en sÄn.

- Ja, vaffan, kör i vind! Det Ă€r en snygg modell. BĂ„de quartz och toolig, utan att bli överbyggd. Plus ocksĂ„ för enkla batteribyten utan att behöva skicka ivĂ€g till Seiko.đŸ‘đŸŒ

- BestÀlld! Det blir en bra Alla HjÀrtans Dag-present till en jÀvla skön snubbe!
52D65E33-99A9-4963-A5A8-A6D837C379CB.jpeg
Är det nytt glas pĂ„ den dĂ€r eller Ă€r det det gamla dubbelkupade?
 
Topp