Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men kan du inte japanska eller? Det Àr torsdag idag!Jobbar pÄ
Aj fasen fibblade med kronan igÄr kvÀll lÀr ha Àndrat dag dÄ. Nu Àr det ÄtgÀrdstMen kan du inte japanska eller? Det Àr torsdag idag!
Ser bra ut! En lantbrukare mÄste sÄklart ha koll pÄ dag och tid. Grym klocka förresten!Fodrar ungdjuren hoppas jag fÄtt till rÀtt dag nu
Jo ska plugga kanji i helgen. Tack ja de Àr första gÄngen jag provar en Tuna. Dock haft mÄnga Seikos. KÀnner mig mer som en professional lantbrukare nuSer bra ut! En lantbrukare mÄste sÄklart ha koll pÄ dag och tid. Grym klocka förresten!
- NejdÄ, dom flyter inte ihop sÄ vÀrst i verkligheten. Det Àr ju inte som vitt och svart, men det finns allt lite kontrast dÀr som markerar att dom inte Àr helvita.Hur ofta brukar Seiko göra Àndringar i Tuna-serien? TÀnker pÄ trehundrorna. Jag Àr sugen pÄ att testa en men vet inte riktigt vad jag tycker om ytbehandlingen pÄ visarna pÄ den senaste modellen, och hade nog föredragit borstat stÄl.
PĂ„ mĂ„nga bilder ser aluminiumet ut att liksom âflyta ihopâ med lumen, men dom kanske upplevs som kontrastrikare i verkligheten? Vad sĂ€ger ni som Ă€ger en, framstĂ„r visarna oftast som enfĂ€rgade eller Ă€r det ganska tydlig skillnad mellan aluminiumet och lumen?
Bra att lita pÄ sitt eget omdöme ibland. Bra köp- NejdÄ, dom flyter inte ihop sÄ vÀrst i verkligheten. Det Àr ju inte som vitt och svart, men det finns allt lite kontrast dÀr som markerar att dom inte Àr helvita.
- Schyrrans! Tack för din input Buddhaliscious. DÄ fÄr det nog bli en sÄn.
- Ja, vaffan, kör i vind! Det Àr en snygg modell. BÄde quartz och toolig, utan att bli överbyggd. Plus ocksÄ för enkla batteribyten utan att behöva skicka ivÀg till Seiko.
- BestÀlld! Det blir en bra Alla HjÀrtans Dag-present till en jÀvla skön snubbe!
Japp, risig respons hÀr, sÄ det var tur att jag checkade med mig sjÀlv -det var ju ett svinbra köp!Bra att lita pÄ sitt eget omdöme ibland. Bra köp
Ser grymt ut! Tack sjÀlv
Ăr det nytt glas pĂ„ den dĂ€r eller Ă€r det det gamla dubbelkupade?- NejdĂ„, dom flyter inte ihop sĂ„ vĂ€rst i verkligheten. Det Ă€r ju inte som vitt och svart, men det finns allt lite kontrast dĂ€r som markerar att dom inte Ă€r helvita.
- Schyrrans! Tack för din input Buddhaliscious. DÄ fÄr det nog bli en sÄn.
- Ja, vaffan, kör i vind! Det Àr en snygg modell. BÄde quartz och toolig, utan att bli överbyggd. Plus ocksÄ för enkla batteribyten utan att behöva skicka ivÀg till Seiko.
- BestÀlld! Det blir en bra Alla HjÀrtans Dag-present till en jÀvla skön snubbe!
Det Ă€r safir med platt ovansida och kupad insida sĂ„ det blir Ă€ndĂ„ en mysig förvrĂ€ngning i snĂ€v betraktningsvinkel.Ăr det nytt glas pĂ„ den dĂ€r eller Ă€r det det gamla dubbelkupade?
SÄ nytt dÄ⊠Ser crisp ut, fÀrre reflektioner 300m brukar ha.Det Àr safir med platt ovansida och kupad insida sÄ det blir ÀndÄ en mysig förvrÀngning i snÀv betraktningsvinkel.