• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
20220108_170650.JPG
 

baen

Omega
Idag slog jag Àntligen till pÄ en tonfisk. Bilder fÄr sÄledes komma senare, men redan nu behöver jag rÄd om passande gummiband dit jag kan flytta över marinemaster spÀnnet frÄn lÀnken?
 

baen

Omega
Jag tÀnkte utöka med lite fler gummiband. Vad Àr modellbeteckningen pÄ nyare tonfiskars originalband?
 

frere

Audemars
2-Faktor
NÀ, hörni! HÀr sitter jag snart 40 Är gammal och blir tunnhÄrigare och bittrare för varje dag utan vettig Ärsklocka! Vem har en flÀskig tuna frÄn 1982 till övers?
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
Hur ofta brukar Seiko göra Àndringar i Tuna-serien? TÀnker pÄ trehundrorna. Jag Àr sugen pÄ att testa en men vet inte riktigt vad jag tycker om ytbehandlingen pÄ visarna pÄ den senaste modellen, och hade nog föredragit borstat stÄl.
PĂ„ mĂ„nga bilder ser aluminiumet ut att liksom ”flyta ihop” med lumen, men dom kanske upplevs som kontrastrikare i verkligheten? Vad sĂ€ger ni som Ă€ger en, framstĂ„r visarna oftast som enfĂ€rgade eller Ă€r det ganska tydlig skillnad mellan aluminiumet och lumen?
 
Senast Àndrad:
Topp