Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och samma diskussion var nÀr visarna byttes mot muspekarna. Och sÀkert samma sak nÀr man kladdade ner tavlan med marinemaster isf enbart professional. Enligt mig har den objektivt aldrig varit bÀttre Àn nu. Kastar sten i glashus jag vet. Har haft alla 300m varianterna jag beskriver ovan.
Du och tonfiskar Àr ju verkligen den rörigaste love storyn man har nÄgonsin settJag Àr pÄ mÄnga sÀtt beredd att instÀmma. 045 Àr den bÀsta 300m tonfisken som gjorts. Kan vara sÄ jag har en pÄ ingÄng för tredje gÄngen Har ocksÄ haft dom flesta 300m tonfiskarna mellan 7549 och nutid.
Ănskar att det var unikt för tonfiskar, men rĂ€tt mycket annat som varit in och ut flera gĂ„nger ocksĂ„Du och tonfiskar Ă€r ju verkligen den rörigaste love storyn man har nĂ„gonsin sett
Trodde jag var sjÀlv eller iaf ganska ensam om vad jag tycker. Personligen fastnat mest för varianter med vridringen i stÄl, dÄ jag gillar hur tavlans kontrast krymper storleken en smula. En bild frÄn semestern för att bryta av. Kanske postats av mig tidigare. Bra skit!Jag Àr pÄ mÄnga sÀtt beredd att instÀmma. 045 Àr den bÀsta 300m tonfisken som gjorts. Kan vara sÄ jag har en pÄ ingÄng för tredje gÄngen Har ocksÄ haft dom flesta 300m tonfiskarna mellan 7549 och nutid.
Grattis, den dÀr Àr mycket bra!
Saknar alltid denna nÀr den inte Àr hos migGrattis, den dÀr Àr mycket bra!
Sluta posta dina fina bilder nu innan jag blir tonfisksugen igenSaknar alltid denna nÀr den inte Àr hos mig
Jag har ocksĂ„ ett konstigt förhĂ„llande till just tonfiskarna. Köper, Ă€lskar, fĂ„r en knĂ€pp och sĂ€ljer, jagar, köper igen. Saknar innerligt bĂ„de âdarthâ och gammal guldis. Försöker f n hĂ„lla hĂ„rt i en svĂ„rfunnen blĂ„ sbbn037 men kommer sĂ€kert att slumpa bort den ocksĂ„ helt oförhappandes!Saknar alltid denna nĂ€r den inte Ă€r hos mig
Mer bilder? Okej! HÀr Àr min "nya" SBBN045! Tredje gÄngen gillt!Sluta posta dina fina bilder nu innan jag blir tonfisksugen igen
det gröna bandet passar mycket bÀttre pÄ den Àn pÄ darthen faktisktMer bilder? Okej! HÀr Àr min "nya" SBBN045! Tredje gÄngen gillt!
Har pĂ„ nĂ„got sĂ€tt aldrig sett den dĂ€r modellen förut, men efter en snabb googling hĂ„ller jag definitivt med. Den Ă€r jĂ€kligt tufft.Ăr det inte orimligt lĂ€nge sedan nĂ„gon sĂ„lde en sbbn040 hĂ€r? Behöver nog en sĂ„nâŠ
Jag hade tur att fĂ„ tag pĂ„ en S23626J1 hĂ€r tidigt i somras. S23626J1 Ă€r "resten av vĂ€rlden"-versionen av SBBN040 utan kanji. Det verkar finnas ett antal varianter av datumskivor dĂ€r jag har engelska och romerska. Det kan jag leva med. Detta Ă€r absolut den bĂ€sta tunan jag har Ă€gt.Ăr det inte orimligt lĂ€nge sedan nĂ„gon sĂ„lde en sbbn040 hĂ€r? Behöver nog en sĂ„nâŠ
SBBN045 har det.Finns det nÄgon av 300m modellerna som har Diashield? Letar lite pÄ Seiko's sidor osv men hittar inte sÄ mycket info..
SBBN031, 033 och 043 ocksÄ. Alla varianter av stÄl shroud frÄn dessa generationer bör ocksÄ ha diashield.SBBN045 har det.
Kan de inte bestÀllas frÄn svensk AD?BestÀllde frÄn Japan, Sakura Watches. Kostar en rejÀl slant men de Àr ju sÄ bekvÀma
Snygg, refnumber?
Tuna âlightâ, men Ă€ndĂ„ mycket bang for the buck. Haft denna nĂ„gra Ă„r och den gör mig fortfarande glad.
Tack! SNE497Snygg, refnumber?
Kan de inte bestÀllas frÄn svensk AD?