• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

74739871792__EA6DF3CE-FA51-47B7-8E52-00F79B151102.jpeg

Och samma diskussion var nÀr visarna byttes mot muspekarna. Och sÀkert samma sak nÀr man kladdade ner tavlan med marinemaster isf enbart professional. Enligt mig har den objektivt aldrig varit bÀttre Àn nu. Kastar sten i glashus jag vet. Har haft alla 300m varianterna jag beskriver ovan.

Jag Ă€r pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt beredd att instĂ€mma. 045 Ă€r den bĂ€sta 300m tonfisken som gjorts. Kan vara sĂ„ jag har en pĂ„ ingĂ„ng för tredje gĂ„ngen 😂 Har ocksĂ„ haft dom flesta 300m tonfiskarna mellan 7549 och nutid.

Jag Ă€r pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt beredd att instĂ€mma. 045 Ă€r den bĂ€sta 300m tonfisken som gjorts. Kan vara sĂ„ jag har en pĂ„ ingĂ„ng för tredje gĂ„ngen 😂 Har ocksĂ„ haft dom flesta 300m tonfiskarna mellan 7549 och nutid.
Trodde jag var sjÀlv eller iaf ganska ensam om vad jag tycker. Personligen fastnat mest för varianter med vridringen i stÄl, dÄ jag gillar hur tavlans kontrast krymper storleken en smula. En bild frÄn semestern för att bryta av. Kanske postats av mig tidigare. Bra skit!
IMG_7075.jpeg

Saknar alltid denna nĂ€r den inte Ă€r hos mig 😂
Jag har ocksĂ„ ett konstigt förhĂ„llande till just tonfiskarna. Köper, Ă€lskar, fĂ„r en knĂ€pp och sĂ€ljer, jagar, köper igen. Saknar innerligt bĂ„de ”darth” och gammal guldis. Försöker f n hĂ„lla hĂ„rt i en svĂ„rfunnen blĂ„ sbbn037 men kommer sĂ€kert att slumpa bort den ocksĂ„ helt oförhappandes!

Är det inte orimligt lĂ€nge sedan nĂ„gon sĂ„lde en sbbn040 hĂ€r? Behöver nog en sĂ„n

Har pÄ nÄgot sÀtt aldrig sett den dÀr modellen förut, men efter en snabb googling hÄller jag definitivt med. Den Àr jÀkligt tufft.

HĂ„ller tummarna för dig, Ă€ven mer om det skulle betyda att du lĂ€gger ut din bluefin igen 😜

Är det inte orimligt lĂ€nge sedan nĂ„gon sĂ„lde en sbbn040 hĂ€r? Behöver nog en sĂ„n

Jag hade tur att fÄ tag pÄ en S23626J1 hÀr tidigt i somras. S23626J1 Àr "resten av vÀrlden"-versionen av SBBN040 utan kanji. Det verkar finnas ett antal varianter av datumskivor dÀr jag har engelska och romerska. Det kan jag leva med. Detta Àr absolut den bÀsta tunan jag har Àgt.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp