• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Idag har han fĂ„tt kĂ€nna pĂ„ havet lite â˜€ïžâ›±ïžđŸŸ
IMG20240916152806.jpg
IMG20240916153007.jpg

Va kör ni med för bandstift nÀr originalstiften Àr för grova för bandet, som i detta fall, Isofrane?
Hade kvalitetsstift hemma ÀndÄ, men de Àr ju lite för klena för boetten, egentligen.

Men snyggt blir det ju i alla fall.
20241005_211831.jpg
Skinny fatbars đŸ‘đŸ»

Typ lika grÄtt som ute.
20241009_141814.jpg

En reflektion. Har kört med orange Isofrane i nÄgra dagar. Det skiljer sig frÄn det grÄ pÄ tvÄ sÀtt förutom fÀrgen; det luktar mer vanilj och det Àr mÀrkbart styvare Àn det grÄ. Synd x2, eftersom jag gillar orange men ogillar bÄde doften och styvheten hos bandet.

Typ lika grÄtt som ute.
20241009_141814.jpg

En reflektion. Har kört med orange Isofrane i nÄgra dagar. Det skiljer sig frÄn det grÄ pÄ tvÄ sÀtt förutom fÀrgen; det luktar mer vanilj och det Àr mÀrkbart styvare Àn det grÄ. Synd x2, eftersom jag gillar orange men ogillar bÄde doften och styvheten hos bandet.
Tidigare har jag rullat ihop med buntband, kokat och sen kylt av för att forma gummit snabbare. Andra har jag sett hĂ€r rullar in banden i toarullar under nĂ„got dygn. De fkm gummin jag har Ă€r dock tillrĂ€ckligt bekvĂ€ma frĂ„n början. Det crafter blue jag har pĂ„ min tonfisk Ă€r toppenbekvĂ€mt direkt ur förpackningen och boetten ligger platt mot handleden

Senast Àndrad:
Tidigare har jag rullat ihop med buntband, kokat och sen kylt av för att forma gummit snabbare. Andra har jag sett hĂ€r rullatĂ€r banden i toarullar under bĂ„got dygn. De fkm gummin jag har Ă€r dock tillrĂ€ckligt bekvĂ€ma frĂ„n början. Det crafter blue jag har pĂ„ min tonfisk Ă€r toppenbekvĂ€mt direkt ur förpackningen och boetten ligger platt mot handleden

Ja, jag har kokat tidigare, men Isofrane tycker jag inte har pÄverkats i nÄgon större omfattning av det. Band med mera plast i reagerar dock som vÀntat i de fallen.
Tonfisken ligger platt Àven med orange band, men den vill gÀrna vrida sig mot kl 12 s a s, nÀr bandet Àr lite styvare, vilket Àr klart mera pÄtagligt med det orangea Àn det grÄ.
Men jag instÀmmer i att FKM Àr fina fisken!

Tillbaka
Topp