Idag har han fÄtt kÀnna pÄ havet lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skinny fatbarsVa kör ni med för bandstift nÀr originalstiften Àr för grova för bandet, som i detta fall, Isofrane?
Hade kvalitetsstift hemma ÀndÄ, men de Àr ju lite för klena för boetten, egentligen.
Men snyggt blir det ju i alla fall.
Kanon!Skinny fatbars
Bandstift Ăž 2.0mm (med axlar) - XL topp - Watchwear.se
Bandstift med kraftigare topp i rostfritt. Kommer i 2-pack Diameter pÄ stiftet: Þ 2.0mm Diameter pÄ toppen: Þ 1.1mmwatchwear.se
InstÀmmer att skinny fatbars behövs. Har dessa i mitt gummi frÄn Crafter Blue. Original fatbars ryms inte dÀr iaf.Kanon!
DÄ mÄste jag bara lista ut vad mer som behöver införskaffas sÄ att frakten blir fri
Som av en hÀndelse Àr det dubbla par pÄ vÀg hemInstÀmmer att skinny fatbars behövs. Har dessa i mitt gummi frÄn Crafter Blue. Original fatbars ryms inte dÀr iaf.
Det blev ju kanon! Skönt med ett band som inte glappar.Skinny fatbars
Bandstift Ăž 2.0mm (med axlar) - XL topp - Watchwear.se
Bandstift med kraftigare topp i rostfritt. Kommer i 2-pack Diameter pÄ stiftet: Þ 2.0mm Diameter pÄ toppen: Þ 1.1mmwatchwear.se
Tidigare har jag rullat ihop med buntband, kokat och sen kylt av för att forma gummit snabbare. Andra har jag sett hĂ€r rullar in banden i toarullar under nĂ„got dygn. De fkm gummin jag har Ă€r dock tillrĂ€ckligt bekvĂ€ma frĂ„n början. Det crafter blue jag har pĂ„ min tonfisk Ă€r toppenbekvĂ€mt direkt ur förpackningen och boetten ligger platt mot handledenâŠTyp lika grĂ„tt som ute.
En reflektion. Har kört med orange Isofrane i nÄgra dagar. Det skiljer sig frÄn det grÄ pÄ tvÄ sÀtt förutom fÀrgen; det luktar mer vanilj och det Àr mÀrkbart styvare Àn det grÄ. Synd x2, eftersom jag gillar orange men ogillar bÄde doften och styvheten hos bandet.
Ja, jag har kokat tidigare, men Isofrane tycker jag inte har pĂ„verkats i nĂ„gon större omfattning av det. Band med mera plast i reagerar dock som vĂ€ntat i de fallen.Tidigare har jag rullat ihop med buntband, kokat och sen kylt av för att forma gummit snabbare. Andra har jag sett hĂ€r rullatĂ€r banden i toarullar under bĂ„got dygn. De fkm gummin jag har Ă€r dock tillrĂ€ckligt bekvĂ€ma frĂ„n början. Det crafter blue jag har pĂ„ min tonfisk Ă€r toppenbekvĂ€mt direkt ur förpackningen och boetten ligger platt mot handledenâŠ
Visade bild nr 1 till frun. Hon var lite tveksam nĂ€r jag började igen med âDen hĂ€r killen pĂ„ KSâŠâ men det Ă€ndrades snabbt nĂ€r hon sĂ„g bildenHundvakt till 8 valpar i Norge. Vilken pĂ€rs
Men sÄ gulliga nÀr dom sover.
Skulle vilja ha lite tips pÄ nÄtt vitt eller gult gummiband som passar bra till 1000m tonfisk
Ser mycket bra ut och dyrt var det ju inte heller... Àr vÀl bara Ä bestÀllaND limits texten göms men jag tycker det funkar ok ÀndÄ.