Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I slutĂ€ndan mĂ„ste man ju Ă€ndĂ„ ha pĂ„ sig den och upplever du den för stor eller för klumpig sĂ„ kommer den ju tyvĂ€rr mest samla damm?Skaffade en SBBN017 för en dryg mĂ„nad sedan men vet inte alls vad jag skall göra med den. Beslöt mig redan att nu sĂ€ljer jag den, men sedan dras jag till tonfisktrĂ„darna pĂ„ olika forum. Och tunan ju bara sĂ„ hĂ€rlig. Aldrig haft sĂ„ svĂ„rt med en klocka tidigare. Flippa eller inte flippa. Ălskar mera bilderna och historien Ă€n sjĂ€lva klockan verkar det som.
Stört skön!!
7549â7009 aka Vraket.
Bilden Àr manipulerad med verktyget tonal kontrast i Snapseed för att förstÀrka alla skavanker
Nya lumen Àr störd! Har precis bestÀllt en tonfisk med nya lumen, ska bli jÀkligt nice.If you only knew the power of the dark side...
031?Nya lumen Àr störd! Har precis bestÀllt en tonfisk med nya lumen, ska bli jÀkligt nice.
Icke, 1000m ut, 1000m in. Men 031 Àr löjligt bra, stod mellan den och denna.
SpÀnnande, 1000 M och nya visarna lÀmnar inte sÄ mÄnga modeller kvarIcke, 1000m ut, 1000m in. Men 031 Àr löjligt bra, stod mellan den och denna.
Fan va snygg den Àr vad Àr de för ref. Och Ärtal pÄ den?Sommarklockan 2017?
Vart Àr de bÀst att bestÀlla ny Tuna?Nya lumen Àr störd! Har precis bestÀllt en tonfisk med nya lumen, ska bli jÀkligt nice.
Det beror pÄ vilken modell du Àr ute efter. NÄgra modeller finns i Sverige men knappast hela utbudet sÄ ofta blir man "tvungen" att importera frÄn Japan.Vart Àr de bÀst att bestÀlla ny Tuna?
Tack! Det Àr en ovanlig rackare frÄn 2006 som heter 7c46-0AB0. Inte lÀtt att hitta sÄ mycket information om den, men skön Àr den!Fan va snygg den Àr vad Àr de för ref. Och Ärtal pÄ den?
Du har en jubileumsutgÄva av 7c46-7009. Safirglas istÀllet för hardlex (har jag för mig) och Lumibrite istÀllet för tritium samt lite nyare stil pÄ visarna. Utöver det Àr de i princip idenstiska.Tack! Det Àr en ovanlig rackare frÄn 2006 som heter 7c46-0AB0. Inte lÀtt att hitta sÄ mycket information om den, men skön Àr den!
StÀmmer bra. NÄnstans har det stÄtt att det va en limited edition för den Taiwanesiska marknaden? Vet dock inte sanningshalten i det. Hade varit intressant att veta hur mÄnga som tillverkades...Du har en jubileumsutgÄva av 7c46-7009. Safirglas istÀllet för hardlex (har jag för mig) och Lumibrite istÀllet för tritium samt lite nyare stil pÄ visarna. Utöver det Àr de i princip idenstiska.
Tror jag inte. Seikos LE Àr ju i princip alltid mÀrkta med nummer pÄ baksidan. Special edition snarare.StÀmmer bra. NÄnstans har det stÄtt att det va en limited edition för den Taiwanesiska marknaden? Vet dock inte sanningshalten i det. Hade varit intressant att veta hur mÄnga som tillverkades...
Dock inte en sbbn035 men en fin sbbn007Ingen hÀr som sitter pÄ en sbbn035 som vill sÀlja? Eller nyare batteri tuna? KÀnner att suget efter en sommarklocka börjar bli för stort.