Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! ja det Àr diskret o snyggt faktiskt
Nice! VÀlkommen i klubben!SÄdÀrja!
Nu fÄr jag va med och leka i tonfisktrÄden! =)
Trodde aldrig jag skulle sÀga det men de nya Àr bÀttre rent funktionellt sÄ jag gillar de nya bÀttre. De absolut bÀsta Àr dÀremot de pÄ GS-dykarna med en liten fördel för SBGX115/117.inte lika spÀnnande som de gamla, det hÄller jag med om. Men dom funkar vÀldigt bra
aah, GS-tuna..SÄdÀr...
Bra köp! Fattar inte att den kunde ligga till försÀljning sÄ lÀnge som den gjorde.
Tonfiskar har skrÀmt mÄnga men vÀl pÄ kroken sÄ fastnar den oftast ordentligt.NÀ. Lite mÀrkligt, men tur för mig hehe underbar klocka! Och sÄ liten!? Va orolig för om jag ens kunde rocka den iomed storleken men den bÀr mindre Àn min aqualand
Tror den postats tidigare, men vi kör igen...Jepp den hÀr sitter ordentligt =)
ingen har har nÄgot trevlig youtube klipp eller liknande om tunan? jag har sett de mesta av vÀrde via sökning "seiko tuna" samt "seiko sbbn033/37"
smutt! den har jag sett. Men imponerande att sÄ lÄgt rateåde klockor pallar sÄnt djup. galet!
Japp, "allt klÀr en skönhet"Den passar alltsÄ pÄ mÄnga olika band, kul o se! ska fixa ett gummi nato! Àr isofranet grönt?