• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Sorubim

Audemars
SÄdÀrja!
Nu fÄr jag va med och leka i tonfisktrÄden! =)
20160919_164725.jpg


20160919_164408.jpg


20160919_201934-01.jpeg
Nice! VĂ€lkommen i klubben! :)
 

SeikoSan

Omega
2-Faktor
Tror det Àr den feta timvisaren jag inte Àr kompis med Àn. Egentligen en evolution frÄn Monster, som jag inte har problem med.. :p
 

Sorubim

Audemars
Skulle vara intressant att se en Tuna med visare frÄn SBGX117. De visarna kÀnns formmÀssigt nÀrmare beslÀktade med de gamla Tunavisarna. De nya Tunavisarna pÄminner som sagt om visarna frÄn Seiko "Monster".
Kanske om man tog SBGX117-visare och flÀskade till dom liiite skulle det bli riktigt bra.
:rolleyes::artist:


EDIT: Photoshop-jobb incoming....
 
Senast Àndrad:

joh.jonsson

Panerai
NÀ. Lite mÀrkligt, men tur för mig hehe :) underbar klocka! Och sÄ liten!? Va orolig för om jag ens kunde rocka den iomed storleken men den bÀr mindre Àn min aqualand :)
 

joh.jonsson

Panerai
Jepp den hÀr sitter ordentligt =)

ingen har har nÄgot trevlig youtube klipp eller liknande om tunan? jag har sett de mesta av vÀrde via sökning "seiko tuna" samt "seiko sbbn033/37"
 

joh.jonsson

Panerai
Det va som fasen, den funkar pÄ lÀder ocksÄ alltsÄ... blir till o prova framöver =) Riktigt bra bilder, passade pÄ o följa dig pÄ instagram ;)
 
Topp