Ăr det Kanji pĂ„ sĂ„na hĂ€r fetingar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna har fransk skiva och engelskĂr det Kanji pĂ„ sĂ„na hĂ€r fetingar?
Den Àr riktigt, riktigt bra i helsvart! Tunor borde nÀstan förses med varningstext, det verkar vara omöjligt att nöja sig med en...det finns ju heller ingen modell som rymmer alla de detaljer som man behöver, tvÄ st Àr ett minimum. För egen del mÄste jag ha nÄgot med de gamla visarna, titan och keramik.Faan, vill ha en SBBN035 oxÄ nu :-(
Diggar verkligen Tunan...ingen som har en beggad SBBN till salu?
Denna har fransk skiva och engelsk
Passar pÄ alla straps. 100% objektivt.Najs! Kommer bli grym pÄ MN-strap tror jag
PÄ modellerna med skruvad bakboett funkar det som vilket klocka som helst, viktigt att packningen byts smörjs, och trycktest sÄklart. 1000m modellen m.fl. överlÄter jag till nÄgon annan att svara pÄ.
Klassiskt Tuna-syndrom. Först avsky för att sedan Àlska. Bara att köpa.
Tonfiskarna och dÄ framförallt de absolut första eller de nya 300m-modellerna (imho) Àr ju de bÀsta modellerna SEIKO nÄgonsin lanserat. FörstÄr inte hur man inte kan Àlska tonfiskarna.
Kettil! Du behöver en Tuna!
Reflektioner pÄ klockan?DÄ "kröp fan till korset" och drog pÄ sig en (en moddad!!) tonfiskburk
Reflektioner pÄ klockan?
Ăr nĂ€mligen sjĂ€lv j*vligt sugen men kan inte riktigt bestĂ€mma mig...
7549-7009 frÄn augusti 1979.