Nero13
Silver
Ooooh herregud <3
Going for gold!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ooooh herregud <3
Going for gold!
Going for gold!
Klart du ska ha en tonfisk, garanterad wow-faktor nÀr du sÀtter den pÄ armen fösta gÄngen 031:an röstar jag pÄ. Coolt med svart dag-datumhjul oxÄ.Har pÄ relativt kort tid Àndrat uppfattning om Tunan, frÄn extremt ful till svin-cool! NÀstan sÄ att jag vill köpa en, men ska försöka ha lite is i magen. Hur gillar ni 033 vs 031? Jag tror att jag föredrar svart bezel.
Jag gillar den ofÀrgade bezeln. Tycker den kÀnns köttig och tavlan accentueras fint inuti. En grov stÄlcirkel med ett sjukt djup in till tavlan som förstÀrks av det dome-formade glaset. Kan inte sluta kolla pÄ klockan och sakta vrida handleden för den hÀftiga effekten. Första gÄngen jag hade den under vatten och ljuset bröts mot tavlan sÄ att den "vred sig", omg nerdgasm!Har pÄ relativt kort tid Àndrat uppfattning om Tunan, frÄn extremt ful till svin-cool! NÀstan sÄ att jag vill köpa en, men ska försöka ha lite is i magen. Hur gillar ni 033 vs 031? Jag tror att jag föredrar svart bezel.
Snyggt ocksÄ! Strapcode?Fick hem en passande lÀnk till ena tonfisken idag. Blev grymt bekvÀmt
Yes, strapcode. Köpte ett sharkmesh ocksÄ som ska testas men lÀnken kÀnns rÀtt svÄrslagen.Snyggt ocksÄ! Strapcode?
Fin! Vad Àr det för ref?
Fin! Vad Àr det för ref?
Fin men vad har hÀnt med visarna sa du? Har Optura varit dÀr o kladdat?
Tilbake pÄ armen, etter fem mÄneder og full overhaling hos Optura. Til og med viserne ser bra ut, mtp. lume.
Vurderer Ă„ selge den.
Snyggt! Strapcode-jubbe?