• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Snygg fÀrgmatchning med keyboard ocksÄ, dagen till Àra.

3949549B-BC97-4A1B-B4CD-16409D612E8C.jpeg
D8353757-DBA8-440E-9206-35500DFCF947.jpeg

SBBN021 dagen till Àra.
 
Sjukt bra. Ref pÄ denna?

Finns mig veterligen ingen ref för denna, gjord i endast 50 exemplar för ett japanskt livsstilsmagasin under temat ”lika bra pĂ„ stranden som i styrelserummet”. Refereras till som Dime MD Edition, tror magasinet hette Dime eller Dime MD. Tror att dessa kanske inte ens sĂ„ldes genom AD öht, kanske @kuma-kun vet bĂ€ttre?
 
Finns mig veterligen ingen ref för denna, gjord i endast 50 exemplar för ett japanskt livsstilsmagasin under temat ”lika bra pĂ„ stranden som i styrelserummet”. Refereras till som Dime MD Edition, tror magasinet hette Dime eller Dime MD. Tror att dessa kanske inte ens sĂ„ldes genom AD öht, kanske @kuma-kun vet bĂ€ttre?

Nu var det ju en del Är sen jag skaffade den klockan innan jag överlÀt Àgandet till S.L.
Köpte den direkt frÄn magasinet Dime och dom sÄlde bara lokalt hÀr i Japan och i bara i 50 exemplar som sagt.
Fantastisk klocka, speciellt tavlan!
Tycker det Àr kul varje gÄng han postar bilder pÄ den, mycket dÀrför jag vet hur mycket han gillar den.
En klocka man blir glad av.
 
Tillbaka
Topp