• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

S.L

Vacheron
2-Faktor
SBBN021

24_A12_A1_E-48_D7-420_B-_A533-87562_FF395_FD.jpg
 
Senast Àndrad:

S.L

Vacheron
2-Faktor
Den dÀr salnar man ju lite. SÄg du Ärets Cermet?

Jo, den noterades.
Jag försöker spela cool och intala mig sjĂ€lv att den (och ’reissuen’) inte trumfar sĂ„ mĂ„nga av de som redan finns i lĂ„dorna.
Vi se hur det gÄr. Men erfarenheten pekar entydigt pÄ att jag Àr tÀmligen kass pÄ att vara cool rent generellt och i synnerhet nÀr det gÀller sÄna hÀr saker.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Orkar inte gÄ igenom K&s ( :rolleyes: ) sÄ frÄgar hÀr istÀllet. GÄr det att fÄ nÄgon riktig tuna för ~5k? Vintage som nyare...
 

larsbeg

Panerai
Orkar inte gÄ igenom K&s ( :rolleyes: ) sÄ frÄgar hÀr istÀllet. GÄr det att fÄ nÄgon riktig tuna för ~5k? Vintage som nyare...
PÄ "vÄran egen" köp och sÀlj tror jag det kan bli svÄrt att fÄ nÄgot under 6-6500 kr. Köpte sjÀlv min 015 för 6700kr-ish för nÄgon dryg mÄnad sedan. Hur det ser ut annorstÀdes har jag ingen aning om.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Trevlig trÄd detta.
Det börjar bli dags för mig att ta steget, jag tror att jag vill ha en quartz med bra lume.
Men det Àr dÄligt med tonfiskar pÄ k&s;)
 

Strand

Breitling
It's such a nice watch, I've just ordered a SBBN037 and can't wait to see it live. In pictures it looks anything from almost dark purple to ocean/green'ish, I'm really hoping it will do the same depending on light in real life.
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Är det samma gummiband pĂ„ tonfisken som ninjaturtlen? Vad heter det isĂ„fall? Är riktigt nöjd med det mjuka ninjabandet och skulle vilja ha ett blĂ„tt till turtle nr2.
/Daniel
 
Topp