Tack!Jävligt fet! Den passar grymt bra på länk också, blir ännu hårdare än vad den redan är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Jävligt fet! Den passar grymt bra på länk också, blir ännu hårdare än vad den redan är!
Vad är det för en länk du kör?SBBN033 med blästrad shroud.
Endmill från StrapcodeVad är det för en länk du kör?
Sugen på en sån eller engineer från strapcode, svårt val.Endmill från Strapcode
Jag rekommenderar endmill, strapcode har tyvärr ändrat sin frakt/moms standard nyligen (skickade från UK tidigare) så det har blivit ganska dyrt.Sugen på en sån eller engineer från strapcode, svårt val.
Jaha det var ju typiskt!Jag rekommenderar endmill, strapcode har tyvärr ändrat sin frakt/moms standard nyligen (skickade från UK tidigare) så det har blivit ganska dyrt.
Här finns en del att välja påKan någon peka åt vilket håll jag ska gå för att hitta ett svart nato med hårdvara som matchar guld/mässingsfärgen på klockan?
Jo, tack, jag har kikat där men tror att dom är lite för blanka och blingiga. Matt guld/ mässing vore modellen tror jag.Här finns en del att välja på
https://www.cheapestnatostraps.com/collections/gold-nato-straps
Aha, jag fårstår. Har inte sett några såna tyvärr. Undrar om det hade funkat att borsta dessa själv på något sätt gör att få en mattare yta?Jo, tack, jag har kikat där men tror att dom är lite för blanka och blingiga. Matt guld/ mässing vore modellen tror jag.
Kör pvd istället! Jag har lagt ner min själ i samma jakt men aldrig hittat rätt, svårt att hitta annat än naton med ett flortunt lager blank guldfärg tyvärr...Kan någon peka åt vilket håll jag ska gå för att hitta ett svart nato med hårdvara som matchar guld/mässingsfärgen på klockan?
Jag tycker att PVD på svart band blir lite kontrastlöst och tråkigt, men det är ju bättre än alternativen jag har hittat hittills.Kör pvd istället! Jag har lagt ner min själ i samma jakt men aldrig hittat rätt, svårt att hitta annat än naton med ett flortunt lager blank guldfärg tyvärr...
Funkar annars fint att flytta spännet från gummit till ett tvådelat textilband.
Kan iofs hålla med, men gillar svart Det isofranet såg däremot bra ut, hade helt klart funkat.Jag tycker att PVD på svart band blir lite kontrastlöst och tråkigt, men det är ju bättre än alternativen jag har hittat hittills.
Det här Isofrane spännet som någon på wus fixade blev ju lyckat. Synd att det var en one-off.
Kan någon peka åt vilket håll jag ska gå för att hitta ett svart nato med hårdvara som matchar guld/mässingsfärgen på klockan?
Varför sparar du den inte; du kommer säkert att behöva en igen...Om någon behöver en länk till sin Tuna har jag en riktigt vass till salu: https://klocksnack.se/threads/strap...raight-ends-22-18mm-perfekt-till-tuna.104387/
"Gold
Always believe in your soul
You've got the power to know
You're indestructible
Always believe it, because you are
Gold"