Riktigt snygg, fantastisk urtavla. Vad Àr det för metall runt vridringen? MÀssing?
Ska justera datumet ser jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg, fantastisk urtavla. Vad Àr det för metall runt vridringen? MÀssing?
En form av RG plÀtering tror jag.Riktigt snygg, fantastisk urtavla. Vad Àr det för metall runt vridringen? MÀssing?
Riktigt cool
Usch, alltsÄ! Lite för bra!Solar lite,
Visste inte att dessa fanns i en 34mm version. Coolt, men jag skulle nog gÄ för en fullstor nÀsta gÄng
Det Àr ganska stor skillnad tycker jag. 035 kan jag utan bekymmer ha som daglig klocka, det kÀnde jag inte med 029.
Tack för input!Det Àr ganska stor skillnad tycker jag. 035 kan jag utan bekymmer ha som daglig klocka, det kÀnde jag inte med 029.
Tycker 035 Àr för liten 1000m quartzarna Àr mycket bÀttre.
Finns artikeln i en svensk version?
Om du lÀser tyska sÄ köp senaste numret av Chronos dÀr jag skrivit lite om tonfisken och dess historia.
OvÀntad input, detta ska undersökas. FÄr jag frÄga vad du har för handledsmÄtt?Tycker 035 Àr för liten 1000m quartzarna Àr mycket bÀttre.
Icke. Kanske kommer i Watch Time USA senare.Finns artikeln i en svensk version?
Ca. 19cmOvÀntad input, detta ska undersökas. FÄr jag frÄga vad du har för handledsmÄtt?
Tack för input.
Vart lite smÄtt sugen pÄ sbbn013 1000m som sÄldes hÀr pÄ ks men vÄgade inte pga storleken, kÀnde att jag behövde prova först innan jag slÄr till. Hursomhelst j*vligt ball klocka du har!Oookej!
Det blev att ta över vÄrdnaden av denna SBBN029 som flera frÄn forumet kÀnner igen.
Första intrycket. JÀklar vilket monster! PÄ ett bra sÀtt, som gör det otroligt tydligt vad den Àr byggd för.
JÀmförelsevis sÄ Àr den allra största klocka jag burit en Tudor GMT, som jag upplevde lite för chunky, men för en verktygsklocka som denna sÄ Àr storleken riktigt, riktigt bra.
Kort o gott: stenhÄrd, men ÀndÄ grymt balanserad.
KÀnns som om det kommer bli mer Tonfisk framöver.
AlltsÄ du halar fram den ena coola klockan efter den andra! Grym samling du mÄste ha. Hur mÄnga klockor har du i skrivande stund?
Jag gjorde en chansning pÄ storleken, men pÄ nÄgot magiskt sÀtt har Seiko lyckats fÄ in 49mm i nÄgot som bÀr rejÀlt mkt mindre.Vart lite smÄtt sugen pÄ sbbn013 1000m som sÄldes hÀr pÄ ks men vÄgade inte pga storleken, kÀnde att jag behövde prova först innan jag slÄr till. Hursomhelst j*vligt ball klocka du har!
Fastnade verkligen för MM300-gummit. Vart hittade du ditt?Jag klÀmde pÄ ett MM300-style-gummi pÄ min, tycker att det passar bra. MÄste dock ha ett BoR, det ser sÄ jÀkla snyggt ut!