SBN031 va fin och jag kan definitivt tÀnka mig testa den. FÄr göra min hemlÀxa och lÀsa pÄ mer om klockan. Tack!Köp en SBBB031, de Àr sjukt najs och du kommer att kunna flippa den omgÄende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBN031 va fin och jag kan definitivt tÀnka mig testa den. FÄr göra min hemlÀxa och lÀsa pÄ mer om klockan. Tack!Köp en SBBB031, de Àr sjukt najs och du kommer att kunna flippa den omgÄende.
Det finns en variant i blÄtt som heter SBBN037 och som sannolikt Àr lika lÀtt att bli av med. Den Àr svÄrare att fÄ tag pÄ men den Àr ocksÄ jÀkligt lÀcker.SBN031 va fin och jag kan definitivt tÀnka mig testa den. FÄr göra min hemlÀxa och lÀsa pÄ mer om klockan. Tack!
Det har de med 98% sannolikhet.NĂ„gon som vet om samtliga Seiko Sbbn031 har Kanji? @yonsson
FörstÄr digSnart OWG pga av denna klockan
Tror faktiskt hon Àr den rÀtta
Gillar hon i rosa strumpor i bakgrunden med men det Àr liksom inte samma.
1:barnen
2:hjullastaren
3:MM300
4pilsnercyklen
5:frugan
Ăr det lustigt?
FörstÄr dig
Men, bratten dÄ?
Snyggt men byt Àpple
Tror dig finns fina, grymma klockor för bra mycket mindre pengar. Det Àr dÀr jag vill varaHaha
Jag Àr tydligen ingen Bratting.
3 flippade pÄ 3 veckor.
Trodde jag hade otur med dom första men dom upplevs inte bÀttre, dom kostar bara mycket mer.
Tackar!Snyggt men byt Àpple
HĂ€lften vunnitTackar!
Ăpplet var kanon faktiskt, minns faktiskt att det smakade mycket bĂ€ttre Ă€n det sĂ„g ut.
Köp min sbbn035 dÄ. Inte fullt sÄ Àrrig och luktar nog mer JÀger Àn sprit. Men Àr nog fan tillrÀckligt tuff för det!Hade ju lite Tuna-fever i och med att jag aldrig Àgt nÄgon sÄ köpte denna. KÀnner att den inte fick ner febern riktigt sÄ mycket som jag hoppades pÄ. KÀnns eventuellt lite för tam. Jag vill ha dennas brötiga farbor som luktar sprit och har Àrr i ansiktet
Haha. Ska kÀnna lite pÄ den ett tag sÄ fÄr vi seKöp min sbbn035 dÄ. Inte fullt sÄ Àrrig och luktar nog mer JÀger Àn sprit. Men Àr nog fan tillrÀckligt tuff för det!
Haha! Ja gör sÄHaha. Ska kÀnna lite pÄ den ett tag sÄ fÄr vi se
Den klara favoriten Àr SBDX005 följt av SBDX011 och SBBN013 pÄ bild ovan men rent funktionsmÀssigt fÄr det nog bli SBBN013 med sitt kvartsverk. Bild stulen pÄ nÀtet.SBBN023
Tror det hÀr Àr nya favorit klockan aldrig provat en tuna innan men vart positivt överraskad vÀldigt trevlig pÄ handen. Börjar redan fundera pÄ om jag behöver en till
vilken Àr er favorit?
Det Àr sÄ att man blir tÄrögd blev riktigt bra det dÀrHÀr Àr en 7549-7010 som jag hjÀlpte @KlockTotte med.
Den har fÄtt lite saker fixade som ny bom och fjÀder. Nya packningar i hela klockan. Och nytt glas frÄn kleinvintagewatches.
Sedan avslutades det med lite reparation av timvisaren.
Lite före Ä efter
Wow, snyggt! JÀklar vilken hÀrlig patina det Àr pÄ den!HÀr Àr en 7549-7010 som jag hjÀlpte @KlockTotte med.
Den har fÄtt lite saker fixade som ny bom och fjÀder. Nya packningar i hela klockan. Och nytt glas frÄn kleinvintagewatches.
Sedan avslutades det med lite reparation av timvisaren.
Lite före Ä efter
TackarDet Àr sÄ att man blir tÄrögd blev riktigt bra det dÀr