Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Lite" majsLite lume bakom majsfÀlten.![]()
![]()
jagar inte utan odlar bara lite majs![]()
Lite lume bakom majsfÀlten.![]()
![]()
jagar inte utan odlar bara lite majs![]()
Tycker jag defenetivt alla ska ha minst en"Lite" majsNÄgon gÄng ska jag med ha en 031 eller 033
![]()
Njae, det mÄste varit 035an som jag köpteTycker jag defenetivt alla ska ha minst en
Tyckte jag sÄg en annons hÀr för nÄgon dagen.
HÀr pÄ KS?NÄgon blev precis lycklig Àgare av denna goding, hann precis före miglÄg ute för 3k gick för 4k enligt sÀljaren
![]()
Nej pÄ blocketHÀr pÄ KS?
Det skulle jag ocksÄ sÀgaNej pÄ blockethade köpt den ny i Norge '84. Dag/datum fungerade inte som det skulle, men nog var det vÀl ett bra pris ÀndÄ?
HÀr Àr ett nyförvÀrv frÄn 78![]()
![]()
7549-7010 frÄn 79.
Ser superfin ut! GrattisHÀr Àr ett nyförvÀrv frÄn 78
![]()
Tackar! Tycker den Àr riktigt go.Ser superfin ut! Grattis![]()
Gul sekundvisare?
Den Àr spegelblankGul sekundvisare?![]()
Blev ju jÀkligt kaxigt!Nya klÀder pÄ 035an
![]()
![]()
Ja det han sĂ€nkt till 195:- "Army Brown"Blev ju jĂ€kligt kaxigt!Ăr det bandet frĂ„n Royalstraps?
Hmm, fÄr nog fundera pÄ det dÄ för jag har ganska smala handleder sÄ det blir alltid massor med band över för mig.Ja det han sÀnkt till 195:- "Army Brown"Riktigt schysst. Det enda att tÀnka pÄ Àr att det Àr lite lÄngt, sÄ kan bli lite dumt iom ringarna pÄ bandet nÀr man ska vika tillbaka det. Men gÄr ju att anvÀnda saxen
![]()
Tackar ödmjukastHmm, fÄr nog fundera pÄ det dÄ för jag har ganska smala handleder sÄ det blir alltid massor med band över för mig.SÄg i alla fall riktigt bra ut pÄ dig!
![]()
FÄr vÀl göra det och testa, haha.Tackar ödmjukast
Bara kööööp! GÄr alltid att sÀlja vidare till mig annarsnej men det andra i singelstrap desert sand för 295:- ser med sjukt bra ut. FÄr nog bli ett sÄdant med
![]()
Mmm de ser bra och retro utFÄr vÀl göra det och testa, haha.Ett sÄnt singlestrap har jag fast i grönt, riktigt bra!
![]()
Ja, riktigt bra retrokÀnsla Àr det.Mmm de ser bra och retro ut
SĂ€lja? Hahaha! Kolla med mig isf![]()