MÀrkligt, ska kolla min med skjutmÄttet nÀsta gÄng jag byter lÀnk.Jag mÀtte en Strapcode tidigare (se bild lÀngre upp) och den var 22mm.
Jag tror att det gÄr troll i det hÀr, men trollen rÄr ju inte pÄ en fil. Problem solved!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÀrkligt, ska kolla min med skjutmÄttet nÀsta gÄng jag byter lÀnk.Jag mÀtte en Strapcode tidigare (se bild lÀngre upp) och den var 22mm.
Jag tror att det gÄr troll i det hÀr, men trollen rÄr ju inte pÄ en fil. Problem solved!
Vart kan jag köpa detta gummi? NÄn som har koll? Har googlat halva dagen men inte hittat just det.HÀr Àr ett nyförvÀrv frÄn 78
Kolla Wjean pÄ https://www.strapboutique.com/mobile/Product.aspx?id=37515Vart kan jag köpa detta gummi? NÄn som har koll? Har googlat halva dagen men inte hittat just det.
Vart kan jag köpa detta gummi? NÄn som har koll? Har googlat halva dagen men inte hittat just det.
Det stÀmmer bra. Det Àr ett Marinemaster-gummi. Jag vet var det finns ett grÄtt 22mmKolla Wjean pÄ https://www.strapboutique.com/mobile/Product.aspx?id=37515
Tror att det Àr ett sÄnt.
Nej nej, tyst nu... Jag har faktiskt en blÄtt 20mm ocksÄ.Det stÀmmer bra. Det Àr ett Marinemaster-gummi. Jag vet var det finns ett grÄtt 22mm
Aah, dÀr var den. Synd att siten sög, gick inte att lÀgga i varukorgen. VÄgar man bestÀlla dÀrifrÄn.Det stÀmmer bra. Det Àr ett Marinemaster-gummi. Jag vet var det finns ett grÄtt 22mm
Jag har bestÀllt dÀrifrÄn tre gÄnger och det har inte varit nÄgra konstigheter alls.Aah, dÀr var den. Synd att siten sög, gick inte att lÀgga i varukorgen. VÄgar man bestÀlla dÀrifrÄn.
@SpaceAce jo jag vet ocksÄ blir det snyggt? Har du nÄn sÀljande bild?
Nej nej, tyst nu... Jag har faktiskt en blÄtt 20mm ocksÄ.
Det ser bra ut. Jag skickar en bild.Aah, dÀr var den. Synd att siten sög, gick inte att lÀgga i varukorgen. VÄgar man bestÀlla dÀrifrÄn.
Det Àr vÀl W-Jean som har sina produkter dÀr? SÄ inga problem att bestÀlla dÀrAah, dÀr var den. Synd att siten sög, gick inte att lÀgga i varukorgen. VÄgar man bestÀlla dÀrifrÄn.
Ja, det var precis vad jag trodde och det Àr inte till salu. Jag har ett som jag anvÀnder pÄ min SBBN031 ibland.
SjÀlvklart var det sÄ . Det behövs sÄ vÀldigt lite för att det ska bli tokigt.
Och en gÄng köpte jag samma 2ggr Och ett grÄtt som nu @SpaceAce Àger/Àgde Sjukt tooligtJa, det var precis vad jag trodde och det Àr inte till salu. Jag har ett som jag anvÀnder pÄ min SBBN031 ibland.
Jo tack kÀnns mer Àn jag trodde dettaSjÀlvklart var det sÄ . Det behövs sÄ vÀldigt lite för att det ska bli tokigt.
Jag skyller pÄ att hjÀrnan gÄr pÄ högvarv tack vare #owgmarch
Jag tycker att de Àr riktigt trevliga. VÀldigt stela men om man kokar dem sÄ blir de ÀndÄ sköna. Ser stenhÄrt ut!Och en gÄng köpte jag samma 2ggr Och ett grÄtt som nu @SpaceAce Àger/Àgde Sjukt tooligt
Sjukt tooligt
Riktigt tooligt och ett stenhÄrt utseende men jag kÀnner mig lite som BowserSer stenhÄrt ut!
Inget fel i att kÀnna sig som Bowser, han Àr ju ascool!Riktigt tooligt och ett stenhÄrt utseende men jag kÀnner mig lite som Bowser
Haha, ja absolut! Det Àr nog mest ovant med "taggarna"Inget fel i att kÀnna sig som Bowser, han Àr ju ascool!
Det Àr inte för alla, men nu har du provat i alla fallHaha, ja absolut! Det Àr nog mest ovant med "taggarna"
Inget fel i att kÀnna sig som Bowser, han Àr ju ascool!
Inget fel i att kÀnna sig som Bowser, han Àr ju ascool!
Que, kokar?Jag tycker att de Àr riktigt trevliga. VÀldigt stela men om man kokar dem sÄ blir de ÀndÄ sköna. Ser stenhÄrt ut!
LÀgg bandet i en mugg sÄ att det formar sig efter insidan av muggen (runt) och hÀll pÄ riktigt hett vatten. VÀnta nÄgon minut, spola i kallt vatten och voila, du har ett band som Àr format efter armen. Funkar riktigt bra pÄ lite stelare band som annars kan ta flera mÄnader innan de sitter skönt.Que, kokar?
Precis! Fast du ska inte stoppa bandet i munnen...Aha, som ett tandskydd.
OJ, den instruktionen borde nÄgon ha skrivit innan. För det hÀr kÀnns vÀldigt konstigt nu.Precis! Fast du ska inte stoppa bandet i munnen...
Man fÄr ju om man vill men man mÄste inte.OJ, den instruktionen borde nÄgon ha skrivit innan. För det hÀr kÀnns vÀldigt konstigt nu.
BÀttre ett armband i munnen Àn tvÄ i skogen, eller nÄtt...Precis! Fast du ska inte stoppa bandet i munnen...
Schysst ju! Stitches&buckles-shroud eller?"poor man's Tuna"
NÀ, av nÄn kines pÄ ebay, ser dock likadana ut tror jag, ser sÄ ut.Schysst ju! Stitches&buckles-shroud eller?