KureKureMartin
Basic
Tonfiskfredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vad Àr det för lÀnk. Skulle vilja komplettera min med en sÄdan ocksÄ."poor man's Tuna"
Hur mycket skiljer det sig pÄ höjden? Jag tycker att inte SBBN031 bÀrs högt alls.Riktigt nöjd med den hÀr. Skulle vilja testa en SBBN031, men lite rÀdd att den blir för hög.
Det kan sÀkert vara marginellt nÀr den vÀl sitter pÄ armen. Min uppfattning Àr endast baserat pÄ de bilder som jag sett.Hur mycket skiljer det sig pÄ höjden? Jag tycker att inte SBBN031 bÀrs högt alls.
Oj, jag trodde inte att tonfisken var sÄ tjock. MÀrks ju verkligen inte nÀr den sitter pÄ armen.Det kan sÀkert vara marginellt nÀr den vÀl sitter pÄ armen. Min uppfattning Àr endast baserat pÄ de bilder som jag sett.
12,4 mm vs 14,7 mm
SÄÄÄÄÄ jÀkla bra!
"Endmill, frÄn Strapcode.comSnyggt! Vad Àr det för lÀnk. Skulle vilja komplettera min med en sÄdan ocksÄ.
Tackar! DÄ har jag lite att fundera pÄ."Endmill, frÄn Strapcode.com
Kolla Àven in "Angus J Louis" samt "hexad", blir jÀvligt snyggt pÄ ocksÄ
Ăh, jag har 16,5cm handled och 47mm sitter perfekt.NĂ„gon som har koll pĂ„ vilken som Ă€r den minsta tonfisken? Ăr sugen pĂ„ en men mina knappa 17cmâs handleder kommer inte kunna bĂ€ra upp en typ >47mm finns det nĂ„gon runt 42-44?
NĂ„gon som har koll pĂ„ vilken som Ă€r den minsta tonfisken? Ăr sugen pĂ„ en men mina knappa 17cmâs handleder kommer inte kunna bĂ€ra upp en typ >47mm finns det nĂ„gon runt 42-44?
SBBN031
Nytt gummi pĂ„ SBBN031 idag, grönt Borealis. Ăr ju testat tidigare i trĂ„den sĂ„ ingen nyhet men det blev riktigt snyggt.
Funkar fint pÄ min 16,5cm handled i alla fall. Verkar vara gott mÄtt om man har större handled ocksÄ, ganska lÄngt.Hur upplever du lÀngden?
Funkar fint pÄ min 16,5cm handled i alla fall. Verkar vara gott mÄtt om man har större handled ocksÄ, ganska lÄngt.
Grymt snyggt band! FĂ„r man frĂ„ga vart du fĂ„tt tag i det?Nytt gummi pĂ„ SBBN031 idag, grönt Borealis. Ăr ju testat tidigare i trĂ„den sĂ„ ingen nyhet men det blev riktigt snyggt.
https://www.borealiswatch.com/store/Diver-Watch-straps-c43130105Grymt snyggt band! FÄr man frÄga vart du fÄtt tag i det?
https://www.borealiswatch.com/store/Diver-Watch-straps-c43130105Grymt snyggt band! FÄr man frÄga vart du fÄtt tag i det?
Okej, tack för info! Banden passar verkligen till tunas iom att bÄde klocka och armband ser riktigt grova ut. Funderar dock pÄ att bestÀlla ett par till min srpa21k1 men Àr lite rÀdd att banden ska se lite för stora ut i förhÄllande till klockan. Men men, det vÀrsta som kan hÀnda Àr att dem faktist blir för stora och jag mÄste skaffa en tuna (Àntligen)https://www.borealiswatch.com/store/Diver-Watch-straps-c43130105
VÀrldens segaste hemsida men det Àr riktigt trevliga band och jag har bara hört gott om deras klockor. De skickar frÄn Portugal och jag för mig att det tog knappt en vecka sist jag bestÀllde.