Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur kÀnns det att inte vara OWG mer?Ingen bra bild, men en bild i alla falleller tvÄ.
![]()
![]()
Det kÀnns....faktiskt riktigt najsHur kÀnns det att inte vara OWG mer?
Nej, det gÄr faktiskt plÀttlÀtt som de brukar sÀga.Det kÀnns....faktiskt riktigt najsSÄ jÀkla gött att Àntligen fÄ anvÀnda de klockor jag faktiskt föredrar. Gör det inte lÀttare heller att de hÀnger mitt framför ögonen varje dag nÀr man stiger upp
Men det bör ju inte vara nÄgra problem för dig med den klockan du valde
Riktigt najs sla021
![]()
FörstÄr det. StÄr högt pÄ önskelistan mm300Nej, det gÄr faktiskt plÀttlÀtt som de brukar sÀga.Har bondat rejÀlt med klockan under den hÀr mÄnaden. Det har gÄtt frÄn förÀlskelse till kÀrlek, ha ha!
Riktigt bra tycker jag, gillar den fÀrgkombinationenFick hem denna idag, lÄtsastonfisken kÀnns ÀndÄ vÀldigt trevlig! Och kul lumeVÀntar nu pÄ ett GL831 Short nu som nog passar lite bÀttre pÄ mina tandpetare till handleder...
![]()
![]()
Tack @Toadtorturer för affÀren!
Den dÀr guldfisken Àr ju helt svinigt bra, hör av dig nÀr du tröttnar!GÄrdagens Tuna
![]()
Och dagens
![]()
Ja den Àr inte sÄ tokigDen dÀr guldfisken Àr ju helt svinigt bra, hör av dig nÀr du tröttnar!![]()
Jag ocksÄ, och att den ÀndÄ Àr sÄ pass lik orginal-guld-Tunan!Riktigt bra tycker jag, gillar den fÀrgkombinationen![]()
Blev ju kanon det dĂ€r.Nu sitter nytillskottet pĂ„ GL831. Ser bra ut! âModdadeâ det med spĂ€nnet frĂ„n originalgummit. Tror jag fĂ„r vĂ€nja mig in med det lite, Ă€r inte riktigt van med gummi förutom vintage-tropic. Ăr en liten âflĂ€rpâ över nĂ€r det Ă€r lagom spĂ€nt trots att det Ă€r ett Short, men fĂ„r nog leva med det. Ăverlag nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för affÀren @SpaceAce!
Fett jÀvla najs!Blev ju kanon det dÀr.
Idag Àr sista dagen pÄ #owgmarch sÄ snart Äker tonfisken pÄ igen.
![]()
Tack! Ja det Àr en trevlig pjÀs.Fett jÀvla najs!
Ah, mesh! Nice! Very nice indeed!Nya klÀder pÄ den hÀr krigaren![]()
![]()
TackarrrrAh, mesh! Nice! Very nice indeed!![]()
Ja nu ser jag.TackarrrrTestade med shrouden frÄn 033 med. Bling Bling
![]()
Kaffekopptricket funkar svinbra pĂ„ dom dĂ€r gummibanden. Ner i botten och pĂ„ med kokande vatten. Utan klockan alltsĂ„. Man kan aldrig vara för tydlig. DĂ„ lĂ€r flĂ€rpen komma lite nĂ€rmare handleden iaf!Nu sitter nytillskottet pĂ„ GL831. Ser bra ut! âModdadeâ det med spĂ€nnet frĂ„n originalgummit. Tror jag fĂ„r vĂ€nja mig in med det lite, Ă€r inte riktigt van med gummi förutom vintage-tropic. Ăr en liten âflĂ€rpâ över nĂ€r det Ă€r lagom spĂ€nt trots att det Ă€r ett Short, men fĂ„r nog leva med det. Ăverlag nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för affÀren @SpaceAce!
Det ska jag definitivt testa, tack för tipset!Kaffekopptricket funkar svinbra pÄ dom dÀr gummibanden. Ner i botten och pÄ med kokande vatten. Utan klockan alltsÄ. Man kan aldrig vara för tydlig. DÄ lÀr flÀrpen komma lite nÀrmare handleden iaf!