Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har faktiskt dÄlig koll pÄ det Var lÀngesedan jag sÄg nÄgon till salu. Men de har nog ökat sedan de sista som sÄldes hÀr pÄ KS. Mkt lÀttare att hitta en sbbn031Vad fÄr man ge för en sbbn015 idag @KlockTotte ?
FörstÄr! Kom pÄ att det kanske inte Àr sÄ gentlemannamÀssigt att spekulera Tunapriser i TunatrÄden ÀndÄHar faktiskt dÄlig koll pÄ det Var lÀngesedan jag sÄg nÄgon till salu. Men de har nog ökat sedan de sista som sÄldes hÀr pÄ KS. Mkt lÀttare att hitta en sbbn031
Nej det Àr vÀl inga problem kan jag kÀnna, hÀnder inte mkt hÀr ÀndÄFörstÄr! Kom pÄ att det kanske inte Àr sÄ gentlemannamÀssigt att spekulera Tunapriser i TunatrÄden ÀndÄ
Jag Àr svag för visarna pÄ gamla varianten dock.. fÄr fundera lite.
Nej det Àr vÀl inga problem kan jag kÀnna, hÀnder inte mkt hÀr ÀndÄ
Ja de gamla visarna Àr bra mkt sexigare. Men 031 kan du fÄ typ ny med garanti för samma pengar. Nog svÄrare att hitta en fin fullset sbbn015 Jag har funderat pÄ om jag nÄgon gÄng i framtiden skulle fÄtt mina visare bytta pÄ min 033. Men nja, lumen i de nya Àr grym sÄ det kan bli lite konstigt Àr jag rÀdd för. Bjuder pÄ en nytagen bild för inspo. Kolla in dag lumen
031 har ett borstat shroud medans 033 har ett blankt shroudRiktigt stygg lume!
Skillnaden mellan 031 och 033 Àr endast fÀrg pÄ vridring va?
Riktigt stygg lume!
Skillnaden mellan 031 och 033 Àr endast fÀrg pÄ vridring va?
StÀmmer bra det031 har ett borstat shroud medans 033 har ett blankt shroud
och sÄ klart inlÀgget och att 031 kommer bara pÄ lÀnk
Riktigt bra bild!Fullt ös i trÄden.
HÀr Àr ytterligare en SBBN033
Snyggt! 031 sÀljs fortfarande? Inte discontinued?StÀmmer bra det
Min 033 Àr ju lite lurig dÄ jag satt pÄ borstad 031 shroud pÄ den
Det blir lite som det blir med mobilkameran men tack.Riktigt bra bild!
Finns bl.a. hos Gnomon men det slinger ju ivÀg och kostar :Snyggt! 031 sÀljs fortfarande? Inte discontinued?
Den fanns att köpa pÄ CDON innan, men sist jag kolla sÄ var den inte dÀr. Discontinued kan jag vÀl inte tro. Kommer en ny senare i Är som sÄg riktigt trevlig ut.Snyggt! 031 sÀljs fortfarande? Inte discontinued?
ja den nya har flygit ivÀg i pris pÄ riktigt!Den fanns att köpa pÄ CDON innan, men sist jag kolla sÄ var den inte dÀr. Discontinued kan jag vÀl inte tro. Kommer en ny senare i Är som sÄg riktigt trevlig ut.
Ref S23629 Pris ca 15k om jag inte har helt fel.
förövrigt sÄ ser den nya tavlan riktigt billig ut med prospex X'etDen fanns att köpa pÄ CDON innan, men sist jag kolla sÄ var den inte dÀr. Discontinued kan jag vÀl inte tro. Kommer en ny senare i Är som sÄg riktigt trevlig ut.
Ref S23629 Pris ca 15k om jag inte har helt fel.
Det stÀmmer med ja. Den polerade shrouden Àr lite kÀnslig tyvÀrr.ja den nya har flygit ivÀg i pris pÄ riktigt!
1500 dollar i list!
men föresten sÄ har vÀl inte 033 diashield tillskillnad frÄn 031?!
Ja det Àr lustigt, bÀttre visare men sÀmre tavla Alltid Àr det nÄtförövrigt sÄ ser den nya tavlan riktigt billig ut med prospex X'et
@Ehrnholm fÄr handla en nu nÀr dÀr fortfarande finns exemplar med marinemaster tryckt pÄ tavlan!
synd att man inte kan resa för dom var rent för lÀtta att hitta nÀr jag var i japan vilket slutade i att jag köpte en 031
köpte min pÄ bic camera i shinjuku.Det stÀmmer med ja. Den polerade shrouden Àr lite kÀnslig tyvÀrr.
031 kostade 12k pÄ CDON, vet inte vad den kostade vid release? Visst börjar det bli dyrt GÀller alla nya modeller tycker jag. Men ÀndÄ billigare Àn mÄnga av de andra reissue modellerna
vad för straps kör du pÄ din?Det stÀmmer med ja. Den polerade shrouden Àr lite kÀnslig tyvÀrr.
031 kostade 12k pÄ CDON, vet inte vad den kostade vid release? Visst börjar det bli dyrt GÀller alla nya modeller tycker jag. Men ÀndÄ billigare Àn mÄnga av de andra reissue modellerna
Just nu vÀxlar jag mellan ISOfrane, lÀnk, Hadley Roma och Bonetto 284. Har testat waffle men fixar inte riktigt det pÄ Tuna.vad för straps kör du pÄ din?
funderar pÄ ett vanligt uncle seiko...
klarar inte av seikos nya gummi för metallkeepern gör oooont
GL831 is correct!Just nu vÀxlar jag mellan ISOfrane, lÀnk, Hadley Roma och Bonetto 284. Har testat waffle men fixar inte riktigt det pÄ Tuna.
Du kanske tÀnkte pÄ GL831 förresten? Bara jag som tÀnker waffle direkt nÀr jag hör Uncle Seiko För flatvent gummi Àr ju helrÀtt pÄ Tuna
Bara kööör! Mitt bonetto sitter bra men kunde varit snÀppet kortare.GL831 is correct!
det sÀgs ju vara ett av dom bÀttre banden pkus att den finns i en kortare version
Det stÀmmer med ja. Den polerade shrouden Àr lite kÀnslig tyvÀrr.
Fint med den remmen! Vad Àr det för nÄgot?SBBN033
Har inte koll pÄ de specifika modellerna, men liknande i samma storlek iallafall. Gillade bÄda riktigt mycket.FrÄga till Tuna-experter ...
Jag har Ă€ntligen fattat grejen med den hĂ€r modellen Har span pĂ„ en SBBN027 men Ă€r ocksĂ„ sugen pĂ„ en SBBN033. Ăr det nĂ„gon av er som har bra koll pĂ„ bĂ„da modellerna? För- och nackdelar?! LĂ„nad bild:
Ăr verkligen ingen expertFrĂ„ga till Tuna-experter ...
Jag har Ă€ntligen fattat grejen med den hĂ€r modellen Har span pĂ„ en SBBN027 men Ă€r ocksĂ„ sugen pĂ„ en SBBN033. Ăr det nĂ„gon av er som har bra koll pĂ„ bĂ„da modellerna? För- och nackdelar?! LĂ„nad bild:
Tack! Det Àr egentligen inga "dykarband" men jag gjorde i ordning nÄgra grövre lÀderband och fick lov att testa ett pÄ TonfiskenFint med den remmen! Vad Àr det för nÄgot?