StÀmmer bra Men tyvÀrr fÄtt ett X istÀllet för Marinemaster texten. Inte sÄ uppskattat av de flesta.Har jag drömt att det Àr ny Tunamodell pÄ ingÄng utan muspekar-visare? 300 m?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer bra Men tyvÀrr fÄtt ett X istÀllet för Marinemaster texten. Inte sÄ uppskattat av de flesta.Har jag drömt att det Àr ny Tunamodell pÄ ingÄng utan muspekar-visare? 300 m?
Jag bjuder pÄ ett par tillKul och se att det blir lite liv i trÄden igen
Var inte blyga nu gör som vi andra bildbomba utav helvete med hÀrliga tonfiskar, klockorna tÄler det!
HĂ€r min sbbn031
gillade inte prospex x först men nu har jag vant mig, ÀndÄ rÀtt snygg logga!StÀmmer bra Men tyvÀrr fÄtt ett X istÀllet för Marinemaster texten. Inte sÄ uppskattat av de flesta.
Jag har inte heller nĂ„got emot det. Ăr sĂ„ pass novis sĂ„ tittar mer pĂ„ helheten Ă€n texten pĂ„ tavlangillade inte prospex x först men nu har jag vant mig, Ă€ndĂ„ rĂ€tt snygg logga!
Tack för infon, dÄ Àr det bÀst att man klickar hem en tonfisk innan modellerna utgÄr.StÀmmer bra Men tyvÀrr fÄtt ett X istÀllet för Marinemaster texten. Inte sÄ uppskattat av de flesta.
Tack. HÄller med om att det vore bÀttre med Marinemaster istÀllet, men i övrigt tycker jag nog att den tickar i alla boxar och kan bli svÄr att motstÄ.StÀmmer bra Men tyvÀrr fÄtt ett X istÀllet för Marinemaster texten. Inte sÄ uppskattat av de flesta.
Fredsplanen de redan Àr officiella sÄ Àr det nog juli, med försening till augusti.Tack för infon, dÄ Àr det bÀst att man klickar hem en tonfisk innan modellerna utgÄr.
NÀr Àr det tÀnkt att dessa ska lanseras?
de var den som lÄg pÄ tradera eller blocket rÀtt nyligen va? lÄg ute för lite mer Àn 15?42 Är senare
Köpte den via tradera, stÀmmer bra. Tror han begÀrde 17 först men fick ner den till 14de var den som lÄg pÄ tradera eller blocket rÀtt nyligen va? lÄg ute för lite mer Àn 15?
om det Àr den sÄ Àr det kul att den kom hit!
nice!!Köpte den via tradera, stÀmmer bra. Tror han begÀrde 17 först men fick ner den till 14
Bilderna han hade gjorde den inte riktigt rÀttvisa, sÄ det var en chansning. Visade sig vara en himla trevlig entusiast och klockan i bÀttre skick Àn förvÀntat vilket alltid Àr trevligt.nice!!
den Àr iallafall skit fin
smÄtt avis
Àr det nÄn storleksskillnad pÄ denna jÀmfört med en nyare 1000m?
Keeper material?42 Ă„r senare
har inte lagt mÀrke till logon kl3 förÀns nu!Bilderna han hade gjorde den inte riktigt rÀttvisa, sÄ det var en chansning. Visade sig vara en himla trevlig entusiast och klockan i bÀttre skick Àn förvÀntat vilket alltid Àr trevligt.
Upplevde 1000m nÄgot större men om den Àr det vÄgar jag inte svara sÀkert pÄ.
du fÄr köpa den sÄ du har en safequeen och en beeterKeeper material?
Riktigt fint exemplar Àr det
Haha, SUWA-loggan Àr mysig! Den finns pÄ forumet nu, vem vet, du kanske blir Àgare i framtidenhar inte lagt mÀrke till logon kl3 förÀns nu!
faan jag skulle köpt den före dig!
Haha! Bra tanke, men jag Ă€r nöjd med den jag har kanske att man kommer över en bĂ€ttre tavla nĂ„gon gĂ„ng sĂ„ man kan byta. Ăr i riktigt fint skick förövrigtdu fĂ„r köpa den sĂ„ du har en safequeen och en beeter
Om jag vore vettig sÄ Àr detta och min Sinn 8820t keepers, den senare Àr Àven Ärsklocka -87. Men Àr jag vettig? TveksamtKeeper material?
Riktigt fint exemplar Àr det
Haha! Det har du och jag kommit fram till tidigare att du inte ÀrOm jag vore vettig sÄ Àr detta och min Sinn 8820t keepers, den senare Àr Àven Ärsklocka -87. Men Àr jag vettig? Tveksamt
Klockor Àr bara klockor, det som Àr jobbigt Àr bara att slÀppa sÄnt som troligtvis blir vÀldigt svÄrt att hitta igen, dvs bra vintage. Nyare saker fÀster jag mig inte vid, sÄnt som Àr lÀttillgÀngligt och kan köpas igen vilket sekund som helst.Haha! Det har du och jag kommit fram till tidigare att du inte Àr
Du, och alla andra för den delen, gör precis som man sjÀlv vill nÀr det gÀller sitt klockintresse
HÄller helt med dig. DÀrför jag hÄller i det jag har kommit över till, enligt mig, resonliga pengar dÄ det finns vÀsentligt dyrare exemplarKlockor Àr bara klockor, det som Àr jobbigt Àr bara att slÀppa sÄnt som troligtvis blir vÀldigt svÄrt att hitta igen, dvs bra vintage. Nyare sÀker fÀster jag mig inte vid, sÄnt som Àr lÀttillgÀngligt och kan köpas igen vilket sekund som helst.
Skicka hit din Willard nuHÄller helt med dig. DÀrför jag hÄller i det jag har kommit över till, enligt mig, resonliga pengar dÄ det finns vÀsentligt dyrare exemplar
Hahaha! Sorry vÀnnen, men den fÄr du inte tillbaksSkicka hit din Willard nu
Vill absolut inte pusha men hĂ€r har du en spekulant pĂ„ Sinnâen om den slĂ€pps framöver.Om jag vore vettig sĂ„ Ă€r detta och min Sinn 8820t keepers, den senare Ă€r Ă€ven Ă„rsklocka -87. Men Ă€r jag vettig? Tveksamt
Noterar det Du fĂ„r brĂ„ka med övriga intressenter om det blir dags lĂ€ngre fram helt enkeltVill absolut inte pusha men hĂ€r har du en spekulant pĂ„ Sinnâen om den slĂ€pps framöver.
En -78, trevligt! DÄ Àr vÄra tonfiskar av samma unga ÄlderOt: 42 Är ung