Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis Maestro! Klockan ser grym ut!Fick hem en efterlÀngtad Tonfisk idag
Den Àr inte mint och tavlan har blivit bÀttrad. Men den Àr min 7549-7009 Golden Tuna 1983
Tack Ja jag Ă€r nöjd Ănnu en vintage KeeperGrattis Maestro! Klockan ser grym ut!
Passar pÄ att sÀga grattis hÀr ocksÄ, sÄ jÀdra trevliga klockor!Fick hem en efterlÀngtad Tonfisk idag
Den Àr inte mint och tavlan har blivit bÀttrad. Men den Àr min 7549-7009 Golden Tuna 1983
Tack tack Det var du som gjorde det möjligtPassar pÄ att sÀga grattis hÀr ocksÄ, sÄ jÀdra trevliga klockor!
Vi höll till vid sjön idag
Magiskt!Passar pÄ att sÀga grattis hÀr ocksÄ, sÄ jÀdra trevliga klockor!
Vi höll till vid sjön idag
Grattis, what a beauty!Fick hem en efterlÀngtad Tonfisk idag
TackGrattis, what a beauty!
edit. mer fiskarJaha, Äter igen förs tankarna till tonfisk eftersom jag aldrig testat en. Vad heter referenser pÄ de minsta riktiga tonfiskarna. Och vad heter de minsta tonfiskarna som inte Àr "riktiga", typ sol varianterna.
Vet att alla sÀger de bÀr mycket mindre men har för tusan bara 16cm runt handleden och typ 55mm rakt över. Jag kan inte ha en för stor klocka
300m-modellerna heter i alla fall SBBN031 (stÄlshroud med svart bezelinlÀgg), SBBN033 (stÄlshroud med bezel i stÄl) och SBBN035 (svartfÀrgad stÄlshroud, kanske nÄgon slags IP coating, med svart bezelinlÀgg).Jaha, Äter igen förs tankarna till tonfisk eftersom jag aldrig testat en. Vad heter referenser pÄ de minsta riktiga tonfiskarna. Och vad heter de minsta tonfiskarna som inte Àr "riktiga", typ sol varianterna.
Vet att alla sÀger de bÀr mycket mindre men har för tusan bara 16cm runt handleden och typ 55mm rakt över. Jag kan inte ha en för stor klocka
Fyller pÄ med sbbn037 som Àr blÄJaha, Äter igen förs tankarna till tonfisk eftersom jag aldrig testat en. Vad heter referenser pÄ de minsta riktiga tonfiskarna. Och vad heter de minsta tonfiskarna som inte Àr "riktiga", typ sol varianterna.
SBBN 031, 033, 035 Àr dom vanligaste 300m riktig tonfisk.
Soldrivna wannabe tonfiskar SNE497, 498, 499, 518 (finns kanske fler)
Seiko Street series Àr en annan wannabe tonfisk
SRPE29, 31 ny streetseries med dag/datum
edit. mer fiskar
Tack hörni nu har jag lite att googla pÄ gillar ju verkligen looken pÄ sbbn033 men 48mm alltsÄ, bandhorn eller ej sÄ Àter det upp nÀstan hela min handled.300m-modellerna heter i alla fall SBBN031 (stÄlshroud med svart bezelinlÀgg), SBBN033 (stÄlshroud med bezel i stÄl) och SBBN035 (svartfÀrgad stÄlshroud, kanske nÄgon slags IP coating, med svart bezelinlÀgg).
SBBN031:
SBBN033:
SBBN035:
dom Àr inte sÄ stora som man tror!!Tack hörni nu har jag lite att googla pÄ gillar ju verkligen looken pÄ sbbn033 men 48mm alltsÄ, bandhorn eller ej sÄ Àter det upp nÀstan hela min handled.
Kommer nog fÄ kolla mer Ät wannabe fiskarna som sommardinka.
Lite Tonfisk till kvÀllsmat?
SedÀr ja, niceSbbn040
Trevlig helg!Tidig fredagsmorgon, nyss hemkommen frÄn jobbet och sitter och lyssnar pÄ fÄglarna som kvittrar utanför fönstret. Hoppas ni alla fÄr en kalasfin helg! Köpte en mysig Strapcode-lÀnk av @xBjörne (tackar för en fin affÀr) tidigare i veckan sÄ nu Àr den redo för sommaren som kommer.
(Edit: trött sÄ lite extra ord hade hoppat in)