Sjukt bra program Klockan Àr med helt okiKingTurtle och BÀstiTest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra program Klockan Àr med helt okiKingTurtle och BÀstiTest
Standard var fredag trots mitt tjuvsurfandeSjukt bra program Klockan Àr med helt oki
Fina! Kom bÄda idag?Trillade in ett trevligt paket med ups idag
Tack! Ja dom va över förvÀntan, dom sÄldes som ett paket. Egentligen ville jag bara köpa en av dom, men men sÄ en av dom ska sÀljas om nÄgon Àr sugenFina! Kom bÄda idag?
Vad kul att bÄda var i sÄ fint skick Ja passa pÄ nu om ni söker en fin gammel turtleTack! Ja dom va över förvÀntan, dom sÄldes som ett paket. Egentligen ville jag bara köpa en av dom, men men sÄ en av dom ska sÀljas om nÄgon Àr sugen
Nja, vill nog behÄlla min. Den Àr sÄ bra!Ingen hÀr som Àr sugen pÄ att sÀlja sin SRPE05?
GĂ€rna full set och fint skick
Grym!
Grattis! Vilka Är Àr dessa frÄn?Trillade in ett trevligt paket med ups idag
Thanx!Grym!
SjÀlv Àr jag sugen pÄ det lite billigare nyslÀppet
Tack!Grattis! Vilka Är Àr dessa frÄn?
Trevligt! Vilken av dem var det du var ute efter?Tack!
7049 Àr frÄn 86 och 7040 Àr frÄn 77
Jag ville helst köpa 7040. Men nu vÀl hemma tvekar jag lite.Trevligt! Vilken av dem var det du var ute efter?
Inte riktigt
JodÄ frÄga SeikoInte riktigt
Seiko nekar till att Uemura har ÄteruppstÄttJodÄ frÄga Seiko
GrattisPrecis hemkommen efter att hÀmtat upp denna nya:
Grattis
Metallarmband, Uncle Seiko kanske. Filmen Àr mer Àn bra.Tack. Har innan bara i verkligheten kÀnt pÄ SLA033 men jag Àr sÄ klart partiskt just nu men Àr glad att jag gick denna vÀgen. En annan kÀnsla i klockan.
FÄr nog bli den filmen ikvÀll, "redux" versionen med den franska middagen pÄ 55 minuter
Nu skall jag försöka lokaliser ett metallarmband tÀnkte jag
Mycket smidig och trevlig affÀr med Magnus Ahlgren
Metallarmband, Uncle Seiko kanske. Filmen Àr mer Àn bra.
Uncle seiko i uk har ingen?Japp, deras Àr vÀl the top contender. TyvÀrr reserverar de sig för minst 1 mÄnad av leveranstid. TÀnkte mest om nÄgon hade nÄgra andra tips, annars lÀr det bli den
Tack för tipsetUncle seiko i uk har ingen?
Betydligt snabbare leverans isÄfall