BRATTĂ S
Silver
Ăr vĂ€l 18 mm?. Klockimport har nĂ„gra olika i lager.Tack för tipset
Kollade deras sida och de hade slut pÄ ganska mkt av sakerna och ingen stÄllÀnk till just willard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr vĂ€l 18 mm?. Klockimport har nĂ„gra olika i lager.Tack för tipset
Kollade deras sida och de hade slut pÄ ganska mkt av sakerna och ingen stÄllÀnk till just willard
Testa att maila dom, ibland kan det finnas fast lagersaldot visar noll.Tack för tipset
Skulle inte rekommendera att köpa en standard-lĂ€nk. En willard Ă€r vĂ€rd nĂ„got bĂ€ttreĂr vĂ€l 18 mm?. Klockimport har nĂ„gra olika i lager.
Du har sÄ rÀtt!Skulle inte rekommendera att köpa en standard-lÀnk. En willard Àr vÀrd nÄgot bÀttre
19mmĂr vĂ€l 18 mm?. Klockimport har nĂ„gra olika i lager.
Tyckte vÀl att 18mm kÀndes galet.
Testa att maila dom, ibland kan det finnas fast lagersaldot visar noll.
Snyggt! Ăr det originalgummit?Införskaffade oem gummit till min padi och me likes
FÄr man frÄga om du knep den pÄ ks nyligen? IsÄfall kan det vara min som jag bara Àgde ett par dagar. Noterade aldrig att den inte linjerade dockBorde inte timvisaren vara centrerad i mitten av indexen för kl 06:00?
Hur ser det ut pÄ era?
FÄr man frÄga om du knep den pÄ ks nyligen? IsÄfall kan det vara min som jag bara Àgde ett par dagar. Noterade aldrig att den inte linjerade dock
Ok! Det bör inte vara en stor grej att justera. FrÄgan Àr bara hur lÄng tid det tar att fÄ det fixat pÄ garantin-Den Àr uttagen frÄn mig helt ny.
Jo, sÄdÀr ska det inte se ut.Borde inte timvisaren vara centrerad i mitten av indexen för kl 06:00?
Hur ser det ut pÄ era?
Ok! Det bör inte vara en stor grej att justera. FrÄgan Àr bara hur lÄng tid det tar att fÄ det fixat pÄ garantin
Men som sagt, inte ok pÄ en ny klocka
Jo, sÄdÀr ska det inte se ut.
@FilPro Grattis vÀldigt trevlig variant! Men antar att det Àr din första Turtle?
De nÀstan nÄt man fÄr rÀkna med, tyvÀrr. De alltid nÄt med turtlarna.
Here we go officially Chuck Keeper certified
Fram med cape codenHere we go officially Chuck Keeper certified
Billigt men helt ok.NÄgon som kan rekommendera nÄgot grövre mesh till rimlig kostnad?