• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

SRPE05 + Bonetto 284
IMG_20200828_140008.jpg

Vad tycker ni Ă€r de snyggaste skönaste gummi till en srpe03? Waffle o tropic tycker jag Ă€r snyggt. Men vet inte riktigt vilka som Ă€r de ”bĂ€sta” ” skönaste” mm. Köpte @yonsson srpe03 och vill ev komplettera med lite olika gummi sĂ„ gĂ€rna lite lĂ€nkar till hemsidor ocksĂ„ :)

20200824_081307.jpg
Vad tycker ni Ă€r de snyggaste skönaste gummi till en srpe03? Waffle o tropic tycker jag Ă€r snyggt. Men vet inte riktigt vilka som Ă€r de ”bĂ€sta” ” skönaste” mm. Köpte @yonsson srpe03 och vill ev komplettera med lite olika gummi sĂ„ gĂ€rna lite lĂ€nkar till hemsidor ocksĂ„ :)
Detta torde vara ett av de bekvÀmare och Àven snyggt enligt de flesta. Har sjÀlv ett mörkblÄtt pÄ min Save the Ocean.
https://www.royalstraps.se/collections/klockarmband-gummi/products/bonetto-284-tactical-green

IMG_20200906_183925.jpg
Den gör sig vÀldigt bra pÄ bild trots sunkig mobilkamera! :)
DÀremot har jag upptÀckt jag har svÄrt för den mönstrade tavlan dÄ den kÀnns lite för "blingig" för mig!
SÄ sÀlja eller bygga om frÄn tavla och utÄt Àr frÄgan?
Var finns bÀsta och/eller största utbudet delar till dessa?

Tillbaka
Topp