Kingen, utan tvekan.Om man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kingen, utan tvekan.Om man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt
Körde ett race och betade av king, 777 och minin pÄ nÄn vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bÀst pÄ mig. Men kvalitetkÀnslan Àr vÀldigt hög. Men det Àr det pÄ alla. Speciellt kingen. Dock Àr ju 777an nÀrmast orginalet. Kan tÀnka mig att det tar lÀngst tid att tröttna pÄ den men med en budget pÄ 5k sÄ hade jag köpt ett par pÄ köp Ä sÀlj Ä testat. Bara att sÀlja den du inte fastnade förOm man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt
Klok som en bok HÄller med Kolla köp & sÀlj och testa dig fram @lulemarcus. Alla Àr bra pÄ sitt sÀttKörde ett race och betade av king, 777 och minin pÄ nÄn vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bÀst pÄ mig. Men kvalitetkÀnslan Àr vÀldigt hög. Men det Àr det pÄ alla. Speciellt kingen. Dock Àr ju 777an nÀrmast orginalet. Kan tÀnka mig att det tar lÀngst tid att tröttna pÄ den men med en budget pÄ 5k sÄ hade jag köpt ett par pÄ köp Ä sÀlj Ä testat. Bara att sÀlja den du inte fastnade för
riktigt schysst fÀrg pÄ Kungens tavla, military feeling no doubtKörde ett race och betade av king, 777 och minin pÄ nÄn vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bÀst pÄ mig. Men kvalitetkÀnslan Àr vÀldigt hög. Men det Àr det pÄ alla. Speciellt kingen. Dock Àr ju 777an nÀrmast orginalet. Kan tÀnka mig att det tar lÀngst tid att tröttna pÄ den men med en budget pÄ 5k sÄ hade jag köpt ett par pÄ köp Ä sÀlj Ä testat. Bara att sÀlja den du inte fastnade för
Den gröna Àr riktigt trevlig SÄlde min pÄ tok för snabbt Men som vanligt fanns det nÄgot annat i horisontenriktigt schysst fÀrg pÄ Kungens tavla, military feeling no doubt
Gillar tavlan riktigt mycketriktigt schysst fÀrg pÄ Kungens tavla, military feeling no doubt
Gillar Day/Date formatet, storleksmÀssigt funkar allt frÄn smÄ dressade till stora g-shocks, tror pÄ Kingen mer och merKörde ett race och betade av king, 777 och minin pÄ nÄn vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bÀst pÄ mig. Men kvalitetkÀnslan Àr vÀldigt hög. Men det Àr det pÄ alla. Speciellt kingen. Dock Àr ju 777an nÀrmast orginalet. Kan tÀnka mig att det tar lÀngst tid att tröttna pÄ den men med en budget pÄ 5k sÄ hade jag köpt ett par pÄ köp Ä sÀlj Ä testat. Bara att sÀlja den du inte fastnade för
Har ju kommit nÄgra förslag pÄ hur du ska nÀrma dig nya turtle. Min Äsikt efter att ha betat av ett tiotal exemplar av denna modell Àr att du ska gÄ pÄ nya king turtle. Den har ju bÄde safirglas (som Àr Sà à à mycket bÀttre Àn hardlex) och förbÀttrad vridning samt ett keramiskt vridringsinlÀgg. Det jag skulle titta pÄ Àr en svart eller grön sÄdan begagnad för att komma ned i rÀtt pris och sen köra pÄ originallÀnken om du vill ha litet tyngd i klockan eller silikonarmbandet om du vill ha den lÀttare. BÄda funkar vÀldigt vÀl till den boetten. HÀr Àr min gröna king pÄ lÀnk som exempel. Den Àr inte till salu!Om man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt
Lutar mot en sÄdan, verkar finnas till bra pris nu pÄ online butiker. Dryga 5" kÀnns prisvÀrtHar ju kommit nÄgra förslag pÄ hur du ska nÀrma dig nya turtle. Min Äsikt efter att ha betat av ett tiotal exemplar av denna modell Àr att du ska gÄ pÄ nya king turtle. Den har ju bÄde safirglas (som Àr Sà à à mycket bÀttre Àn hardlex) och förbÀttrad vridning samt ett keramiskt vridringsinlÀgg. Det jag skulle titta pÄ Àr en svart eller grön sÄdan begagnad för att komma ned i rÀtt pris och sen köra pÄ originallÀnken om du vill ha litet tyngd i klockan eller silikonarmbandet om du vill ha den lÀttare. BÄda funkar vÀldigt vÀl till den boetten. HÀr Àr min gröna king pÄ lÀnk som exempel. Den Àr inte till salu!
Vad har hÀnt med visarna?Finns pÄ ett köp & sÀlj nÀra dig 6309-7040 frÄn 1981.
Bra frÄga Var sÄ nÀr jag köpte den, hur dom blivit sÄdana kan jag bara fantisera omVad har hÀnt med visarna?
Oj, det Àr verkligen en smaksak! SjÀlv har jag bÄda och alternerar mellan dem.TÀnkte bestÀlla lÀnk till min turtle imorn under BF-rean. Kan inte riktigt bestÀmma mig för om jag vill ha oyster eller jubilee.. Vad tycker ni lirar bÀst?
Förnuftsargumenten talar egentligen för oyster. Den Àr "tooligare" medan det Àr litet busigt att sÀtta en dressig lÀnk pÄ en tool-klocka.TÀnkte att man kanske fÄr köra pÄ bÄde och se om man fastnar för nÄgot visst.. Men alltid kul att höra opinionen
SÀrskilt föregÄngaren.Duger i krig
Tror knappt den klarar en duschSÀrskilt föregÄngaren.