Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ„ller med, sitter riktigt bra!AlltsĂ„ Ă€r det bara jag som tycker att turtlen bĂ€rs otroligt skönt och beskvĂ€mt pĂ„ handleden? Boetten liksom âkramarâ om handleden.
Jag ville inte sĂ€ga nĂ„got Skönt att du vaknade upp ur denna mardrömHĂRMED BER JAG SEIKO OCH DERAS LEDNING SAMT MINA KOBRA KAI BRĂDER OM URSĂKT FĂR GĂ RDAGENS INCIDENT
Mycket bra! Strapet Àr frÄn...?
HĂRMED BER JAG SEIKO OCH DERAS LEDNING SAMT MINA KOBRA KAI BRĂDER OM URSĂKT FĂR GĂ RDAGENS INCIDENT
med 25% kod hos klockmagasinet sÄ kostar 151 runt 11.500HallÄ hÀrliga medkonnÀssörer.
Har en frÄgestÀllning som plÄgar mig som jag hoppas ni kanske kan hjÀlpa mig med (admin, förlÄt om det inte passar).
I valet och kvalet mellan SPB151J1 och SRPE03K1. Ăr Willard vĂ€rt 7000kr kr mer Ă€n king turtle?
Fick 20% pÄ respektive klockmodell, sÄ det skiljer fortsatt 7000 give or take för migmed 25% kod hos klockmagasinet sÄ kostar 151 runt 11.500
skilbaden ligger i detaljerna och storleken.Fick 20% pÄ respektive klockmodell, sÄ det skiljer fortsatt 7000 give or take för mig
Jag fattade nada... tĂ€nkte, nu Ă€r han galen! Skönt du tog ditt förnuft till fĂ„ngaHĂRMED BER JAG SEIKO OCH DERAS LEDNING SAMT MINA KOBRA KAI BRĂDER OM URSĂKT FĂR GĂ RDAGENS INCIDENT
Thanx @McNulty True WIS som hĂ„lle uttrycket i liv Och din Freedom Turtle Ă€r min skĂ€l den coolaste man kan ha, antar att det kanske Ă€r gruppköps Ă€ttlingen dessutom? BehĂ„ll henne livet ut ser redan en begynnande patina pĂ„ vridringenIdag har min âfreedom-turtleâ (myntat av allas vĂ„r mr WiZ @ChuckâŁïž) suttit pĂ„
Blir alltid glad av den hÀr! En keeper. Since 2016
Thanks min wiZ-broder Yes riktig keeper, den hÀr lÀmnar inteThanx @McNulty True WIS som hÄlle uttrycket i liv Och din Freedom Turtle Àr min skÀl den coolaste man kan ha, antar att det kanske Àr gruppköps Àttlingen dessutom? BehÄll henne livet ut ser redan en begynnande patina pÄ vridringen
Saknar min enormt men gick och rÀdda dess sjÀl... RIP
Före fuktskadan och hjÀrttransplantationen AnvÀnde klockan nÀstan jÀmnt.
Efter hjÀrttransplantationen, skalet fanns dÀr men inte sjÀlen
Alla Àr ju bra alternativ men jag skulle nog leta upp en PADI turtle, SRPA21. Riktigt fin för en rimlig peng.Om man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt