BRATTĂ S
Silver
Köp och testa.Tror knappt den klarar en dusch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köp och testa.Tror knappt den klarar en dusch
Lutar mest Ät oyster för tÀnker lite som dig angÄende "tooligheten"! FÄr se imorgon hur det blirFörnuftsargumenten talar egentligen för oyster. Den Àr "tooligare" medan det Àr litet busigt att sÀtta en dressig lÀnk pÄ en tool-klocka.
Var hade du tÀnkt handla? Bara sÄ man inte missar nÄgot bra erbjudandeLutar mest Ät oyster för tÀnker lite som dig angÄende "tooligheten"! FÄr se imorgon hur det blir
Tidochting.se skickade ett mail (jag Àr tidigare kund) om -20% pÄ hela sortimentet. SÄ tÀnkte prova deras billigaste lÀnk med rak Àndbit som enligt utsago skall passaVar hade du tÀnkt handla? Bara sÄ man inte missar nÄgot bra erbjudande
Ahaa, tackTidochting.se skickade ett mail (jag Àr tidigare kund) om -20% pÄ hela sortimentet. SÄ tÀnkte prova deras billigaste lÀnk med rak Àndbit som enligt utsago skall passa
JÀkligt fina dom dÀr, den blÄ Àr ju magiskt bra.Min mini samling... Kanske skulle man skaffa en svart
Tack Àr grymt imponerad och nöjd med dem bÄda. BlÄa Àr lite mer klass men padin vÀxerJÀkligt fina dom dÀr, den blÄ Àr ju magiskt bra.
Blev riktigt bra med originalspÀnnetDagens. Tack för tipset om detta band @KlockTotte!
Bonus att originalspÀnnet sitter som en flÀsklÀpp ocksÄ:
Hej!Tjena, har gÄtt och snöat in mig pÄ turtles och var nÀra att bli med en 6309 i gott skick men nÄgon hann före i mitt velande, i efterhand har jag nu börjat kolla pÄ de nya turtles som finns och funderar mera kring storleken ifall det Àr bÀst att konstatera att de inte Àr nÄgot för mig och min 17cm handled, vad tycker ni, hur bÀrs de t.ex jÀmfört med SKX? Tacksam för svar!
Absolut! Klockan tÄl att fotas.Okej, tusen tack för svar! Ja, de Àr verkligen sympatiska pÄ sitt eget sÀtt! Ifall det inte Àr för mycket att frÄga undrar jag om du kunde visa nÄgon bild dÀr Àven handen syns, mera för persepektiv?
Kan Àven rekommendera mini turtleGrymt, tack sÄ mycket! Ser faktiskt bra ut, till och med pÄ lÀnk! Och japp, stilig som bara den!
Har faktiskt kollat pÄ svarta och padi-versionen! Funderar frÀmst pÄ om man fÄr sama turtle-vibe, dÄ lug2lug Àr sÄ vÀldigt kort, men och andra sidan kan det vara bra att börja med den för att sedan kunna trappa upp om man vill... tÀnker jagKan Àven rekommendera mini turtle
hade jag varit dig sÄ ha koll pÄ köp och sÀlj efter en spb151/153 !!Tjena, har gÄtt och snöat in mig pÄ turtles och var nÀra att bli med en 6309 i gott skick men nÄgon hann före i mitt velande, i efterhand har jag nu börjat kolla pÄ de nya turtles som finns och funderar mera kring storleken ifall det Àr bÀst att konstatera att de inte Àr nÄgot för mig och min 17cm handled, vad tycker ni, hur bÀrs de t.ex jÀmfört med SKX? Tacksam för svar!
Japp, tycker bÄda ser löjligt bra ut pÄ gummi och framför allt 153 Àr jag rÀtt sÄld pÄ och blir antagligen, för min plÄnbok, mitt nÀsta "större" inköp, tÀnkte dock testa nÄgon turtle för det och fÄ det bekrÀftat för mig! Och efter att nojat i nÄgra dagar har jag nu bestÀmt mig för att köra pÄ svarta minin och sÄ fÄr vi se hur det gÄr efter det!hade jag varit dig sÄ ha koll pÄ köp och sÀlj efter en spb151/153 !!
dessa Àr ju bara 42mm och bÀrs riktigt bra
spb151 Àr jÀvligt clean
har dykt upp fler Ă„ fler under 10k!
annars sÄ tror jag nog att du kan bÀra upp en vanlig turtle utan problem men undvik lÀnkarna
ÀndlÀnkarna bygger oftast pÄ lite pÄ lug-lug mÄttet.
om du köper en med 22 luggar sÄ har uncle seiko super fina gummin som Àr kortare i lÀngden sÄ du slipper en jÀtte lÄng flÀrp