Schysst band! Crafter Blue?Jaha har ju min som jag tycker Àr jÀttefin ocksÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Schysst band! Crafter Blue?Jaha har ju min som jag tycker Àr jÀttefin ocksÄ.
Ja, det stÀmmer. KÀnns riktigt schysst pÄ armen tycker jag. Det gör att klockan kÀnns litet stadigare jÀmfört med ett vanligt gummi. Gillart!Schysst band! Crafter Blue?
Snyggt. GÀrna fler bilder.6105 8110 pÄ vad jag tror Àr en east tech lÀnk med original seiko spÀnne.
Urtjusig. Har du bytt glas eller nÄgot annat?
Jag tror att det Àr originalglaset. Enligt tidigare Àgare Àr den köpt ny 1975 för att sedan lÀggas i en byrÄ i 45 Är. Jag har bara servat den invÀndigt, packningar mmUrtjusig. Har du bytt glas eller nÄgot annat?
Underbart skick. Den kan du vara stolt över.Jag tror att det Àr originalglaset. Enligt tidigare Àgare Àr den köpt ny 1975 för att sedan lÀggas i en byrÄ i 45 Är. Jag har bara servat den invÀndigt, packningar mm
Ja jag Àr rÀtt nöjd med denUnderbart skick. Den kan du vara stolt över.
SĂ„ bra!
TackSĂ„ bra!
Ber om ursÀkt om frÄgan stÀllts förut, men vad Àr det för jubilee som sitter pÄ? Ser otroligt bra ut!
Din ursÀkt Àr godtagen av totte. Men gör absolut inte om det igen....SÄ bra!
Ber om ursÀkt om frÄgan stÀllts förut, men vad Àr det för jubilee som sitter pÄ? Ser otroligt bra ut!
Lovar, nÀsta gÄng lovar jag att luslÀsa alla 123 sidor innan jag frÄgarDin ursÀkt Àr godtagen av totte. Men gör absolut inte om det igen....
Sjukt bra pris!!ingen som Àr sugen pÄ en SLA033 för 24 lök?
VÀldigt fin den dÀr
Ăr det Ă„rsklockan? FrĂ„n -81?
Den Ă€r frĂ„n 81, men inte mitt Ă„r tyvĂ€rĂr det Ă„rsklockan? FrĂ„n -81?
Men -81 Àr mitt Är! Jag kanske behöver den? Vad Àr det för mÄnad? ^^Den Àr frÄn 81, men inte mitt Är tyvÀr
Den Àr frÄn MajMen -81 Àr mitt Är! Jag kanske behöver den? Vad Àr det för mÄnad? ^^
Close enough! SvÄrt nog att hitta Ärsklocka. Och skicket!Den Àr frÄn Maj