Haha helt galet. Ăr den du har nu godkĂ€nd i linjeringen? Har för mig det var dĂ€rför du sĂ€ljer sĂ„ ofta? Jag har bezeln "lös" mellan tvĂ„ klick kl12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha helt galet. Ăr den du har nu godkĂ€nd i linjeringen? Har för mig det var dĂ€rför du sĂ€ljer sĂ„ ofta? Jag har bezeln "lös" mellan tvĂ„ klick kl12.
Ja, den Àr fin och det var inte utan att affÀren var förknippad med en viss "sellers remorse". Har bara anvÀnt den som typ finklocka sÄ skicket Àr ju dÀrefter. Hoppas att du trivs med den!Precis fÄtt hem denna skönhet frÄn @Mikko Luiro. Stort tack för en smidig affÀr, otroligt fin klocka
Snyggt. Kul att den hamna rÀtt!Hoppar oxÄ in med en paketöppning! Damn @Viskan , denna Àr ju sjukt bra. Stort tack för en trevlig och smidig affÀr pÄ alla sÀtt!
Ja vi kommer ha det tillsammans!Snyggt. Kul att den hamna rÀtt!
Du kommer att mÀrka att den Àr en bra tidhÄllare ocksÄ och inte bara cool.Ja vi kommer ha det tillsammans!
Ska bara fÄ den tryckt och sen kör vi!Du kommer att mÀrka att den Àr en bra tidhÄllare ocksÄ och inte bara cool.
Precis fÄtt hem denna skönhet frÄn @Mikko Luiro. Stort tack för en smidig affÀr, otroligt fin klocka
HÀrlig klocka, Àr sÄ bra.
Blir jubilee-lÀnken över kan du ju sÀga till, skulle passa fint pÄ nÄgon av mina sköldpaddor
StĂ€mmer. Men ett par haft haft ganska bra linjering. DĂ„ har det istĂ€llet varit att jag inte burit dem för att jag haft andra klockor konkurrerat ut den, men det har jag inte nu. Och en Turtle ska jag ha i samlingen â det Ă€r ju en underbar modell.Haha helt galet. Ăr den du har nu godkĂ€nd i linjeringen? Har för mig det var dĂ€rför du sĂ€ljer sĂ„ ofta? Jag har bezeln "lös" mellan tvĂ„ klick kl12.
Otrolig kombo
Bara en Nemo som fattas!Otrolig kombo
Och, det dÀr var en lÀcker duo!
Knepet Ă€r att fĂ„ till rĂ€tt vinkel mot boetten. Om du vinklar upp lĂ€nken litet mer Ă€n du tror ska behövas sĂ„ brukat det underlĂ€tta. Med det sagt sĂ„ ska jag erkĂ€nna att originallĂ€nken Ă€r litet klurig att montera. Sugpassning vettu!En frĂ„ga till alla Turtle-fellows hĂ€r i trĂ„den, har ni nĂ„got tips pĂ„ hur man enklast fĂ„r ditt originallĂ€nken pĂ„ sin turtle? Skulle testa gummibandet, inga problem att montera pĂ„ eller av. Men att fĂ„ dit originallĂ€nken, hur svĂ„rt ska det vara egentligen? FĂ„r inte till det och vill absolut inte vĂ„lda eller repa nĂ„got. Ăr det kĂ€nt för att vara allmĂ€nt pillrigt eller Ă€r det bara jag som nĂ€stintill fĂ„r psykbryt nĂ€r sprinten flyger ivĂ€g som en projektil rĂ€tt ner i skrevet pĂ„ en nĂ€r man precis tror att man fĂ„tt till det? Nu sitter jag med en whiskey i handen och försöker fĂ„ mitt tĂ„lamod tillbaka, övervĂ€ger ett besök hos lokala urmakaren imorgon Det börjar med en Seiko och övergĂ„r i PTSD och KBT, skĂ€mt Ă„sido, har ni nĂ„gra knep?
UPDATE: En whiskey genererade i en stadigare hand som löste biffen. No need for KBT, över ett Är sen jag gav mig pÄ detta senast. Hade inget minne utav att det var sÄ hÀr pillrigt! Inget man gör pÄ en handvÀndning eller tvÄ
Ska lÀgga det dÀr med vinkeln pÄ minnet! Skönt att fÄ det pÄ kvitto att det inte bara Àr jag som tycker att det Àr klurigt med originallÀnken kÀnde lite att failure is not an option, Àven stort tack till Mackmyra Whisky och Bandit Rock som spelades i bakgrunden som underlÀttade ingreppetKnepet Àr att fÄ till rÀtt vinkel mot boetten. Om du vinklar upp lÀnken litet mer Àn du tror ska behövas sÄ brukat det underlÀtta. Med det sagt sÄ ska jag erkÀnna att originallÀnken Àr litet klurig att montera. Sugpassning vettu!
Varför sÄlde jag den....
Ja och att tillbehören finns kvar efter alla Är Àr otroligt.
Den sitter som en smÀck! Turtlen blir sÄ bekvÀm pÄ armen med ett jubilee. Vad satte du pÄ din Blue Lagoon nu dÄ?Jubilee + Grey Dawn blev ju smaskens eller vad tycker ni?
Den ligger naken och skĂ€ms just nu! Ville mest se hur Grey Dawn gjorde sig med Jubilee-lĂ€nken sĂ„ den ska strax fĂ„ Ă„tergĂ„ till Blue Lagoon igen. Kommer troligtvis inhandla en till Jubilee lĂ€nk dock! Ăr det Miltat Super-J Louie lĂ€nk? SĂ„g Ă€ven nĂ„gon som hade suttit pĂ„ ett brunt lĂ€derband pĂ„ sin Blue Lagoon, var sjukt snyggt! Men kĂ€nns lite tabu att ha det pĂ„ en dykare, Ă€sch vem bryr sig egentligen. Huvudsaken Ă€r ju att man sjĂ€lv tycker att det Ă€r snyggt sĂ„ kanske blir ett sĂ„nt ocksĂ„Den sitter som en smĂ€ck! Turtlen blir sĂ„ bekvĂ€m pĂ„ armen med ett jubilee. Vad satte du pĂ„ din Blue Lagoon nu dĂ„?
Det Ă€r inget fel med lĂ€der pĂ„ dykare, hĂ„ll den borta frĂ„n vattnet med den kombon baraDen ligger naken och skĂ€ms just nu! Ville mest se hur Grey Dawn gjorde sig med Jubilee-lĂ€nken sĂ„ den ska strax fĂ„ Ă„tergĂ„ till Blue Lagoon igen. Kommer troligtvis inhandla en till Jubilee lĂ€nk dock! Ăr det Miltat Super-J Louie lĂ€nk? SĂ„g Ă€ven nĂ„gon som hade suttit pĂ„ ett brunt lĂ€derband pĂ„ sin Blue Lagoon, var sjukt snyggt! Men kĂ€nns lite tabu att ha det pĂ„ en dykare, Ă€sch vem bryr sig egentligen. Huvudsaken Ă€r ju att man sjĂ€lv tycker att det Ă€r snyggt sĂ„ kanske blir ett sĂ„nt ocksĂ„
Skönt att höra! Var först rĂ€dd för att man skulle göra bort sig om man skaffade lĂ€derband till dykare Ă€r det frĂ€mst för att lĂ€der Ă€r ett âlevandeâ material och spricker nĂ€r det blir torrt nĂ€r det varit utsatt för vatten man ska undvika det?Det Ă€r inget fel med lĂ€der pĂ„ dykare, hĂ„ll den borta frĂ„n vattnet med den kombon bara
Det dĂ€r med lĂ€der pĂ„ en dykare Ă€r en urgammal diskussion, ha ha! Folk fĂ„r vĂ€l göra som de vill sĂ„ tĂ€nker jag vad jag vill. Men ja, det Ă€r ett jubilee frĂ„n strapcode. De bytte ju namn pĂ„ dem för att Rolex stötte pĂ„ med rĂ€ttigheter till namnet. Det Ă€r vad jag hört iaf.Den ligger naken och skĂ€ms just nu! Ville mest se hur Grey Dawn gjorde sig med Jubilee-lĂ€nken sĂ„ den ska strax fĂ„ Ă„tergĂ„ till Blue Lagoon igen. Kommer troligtvis inhandla en till Jubilee lĂ€nk dock! Ăr det Miltat Super-J Louie lĂ€nk? SĂ„g Ă€ven nĂ„gon som hade suttit pĂ„ ett brunt lĂ€derband pĂ„ sin Blue Lagoon, var sjukt snyggt! Men kĂ€nns lite tabu att ha det pĂ„ en dykare, Ă€sch vem bryr sig egentligen. Huvudsaken Ă€r ju att man sjĂ€lv tycker att det Ă€r snyggt sĂ„ kanske blir ett sĂ„nt ocksĂ„
Haha ja! KÀnner lite samma faktisktDet dÀr med lÀder pÄ en dykare Àr en urgammal diskussion, ha ha! Folk fÄr vÀl göra som de vill sÄ tÀnker jag vad jag vill. Men ja, det Àr ett jubilee frÄn strapcode. De bytte ju namn pÄ dem för att Rolex stötte pÄ med rÀttigheter till namnet. Det Àr vad jag hört iaf.