Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀtt Àr det vÀl egentligen inte men det kan ju bli en cool kontrast med sportig stil kontra uppdressad. UngefÀr som fin-skor med trÀningsoverall, ha ha!Tillbaka med sköldpadda. Kan inte avgöra ifall jubileelÀnk Àr rÀtt för en padda eller inte.
Tycker jubilee kan va snyggt, men gÀrna om den Àr lite borstad. För mkt bling kan bli finskor till trÀningsoverallRÀtt Àr det vÀl egentligen inte men det kan ju bli en cool kontrast med sportig stil kontra uppdressad. UngefÀr som fin-skor med trÀningsoverall, ha ha!
Har du bild?Hade Seiko jubilee-lÀnk pÄ min skx009. Gnuggade den lite m scotch n brite för Ä fÄ en mer borstad finish. Blev riktigt bra.
Nu hÀdar jag vÀl i Turtle-trÄden, men det Àr i ett gott syfte bÀsta bild jag hittade, men det Àr vÀl kanske svÄrt att se utan nÄn före/efterbild.Har du bild?
Blev ju riktigt bra!Nu hÀdar jag vÀl i Turtle-trÄden, men det Àr i ett gott syfte bÀsta bild jag hittade, men det Àr vÀl kanske svÄrt att se utan nÄn före/efterbild.
Jag tycker den Àr reedigt snygg!!!Tillbaka med sköldpadda. Kan inte avgöra ifall jubileelÀnk Àr rÀtt för en padda eller inte.
Ruggit bra Kombo!Svidade om till Nato och inte lÄta bli att ta nÄgra bilder.
Tack! Gör sig jÀkla bra pÄ bild, kan dock tycka den blir lite topptung sÄ jag har en tendens att byta tillbaka till lÀnken fort, men jag tÀnkte ge det lite tid nu dÄ jag hÄller med om att det blir ruggigt snyggt.Ruggit bra Kombo!
Ăr det urfadern jag ser?
SĂ„ Ă€r det!!!Ăr det urfadern jag ser?
Visst Àr det bra. Min 6105 köpte jag ny nÀr jag började som yoff.SÄ Àr det!!!
Jag har haft denna 6105-8110 frÄn 74 ett tag. Bara pÄ Nato eller gummi men herregud sÄ bra den blev pÄ denna lÀnken
BÀttre Àn jag kunde hoppas pÄ
Respekt!!!!Visst Àr det bra. Min 6105 köpte jag ny nÀr jag började som yoff.
74Respekt!!!!
Vilken Ärsmodell va det du köpte dÄ?
Kul! Ăr en favorit i min samling.Imorgon Ă€r de förhoppningsvis min tur
@McNulty
Bra!!Imorgon Àr de förhoppningsvis min tur
@McNulty
SÄdÀr ja!!! Welcome back