Game on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Game on
Kolla ebay eller googla japan DALp, men efter nyttjatt ett 10 tal original Dalpar vill jag rÄda dig köpa ett Uncle Seiko ist.Vart hittar ni era DAL1BP band? Sugen pÄ ett Original Seiko.
Vart hittar ni era DAL1BP band? Sugen pÄ ett Original Seiko.
Uncle Seiko Àr bra. Men jag passar pÄ att slÄ ett slag för ett enkelt Bonetto 284. Tycker det Àr riktigt bra faktiskt och enkelt att fÄ tag pÄKolla ebay eller googla japan DALp, men efter nyttjatt ett 10 tal original Dalpar vill jag rÄda dig köpa ett Uncle Seiko ist.
Original Àr charmigt men daaaaaamn vad plastigt.
Har haft Bonneto men loggan pÄ spÀnnet och vaniljdoften gÄr bort. Dessutom gÄr en del av Uncle seikos vinst till vÀlgörenhetUncle Seiko Àr bra. Men jag passar pÄ att slÄ ett slag för ett enkelt Bonetto 284. Tycker det Àr riktigt bra faktiskt och enkelt att fÄ tag pÄ
DYKARMBAND - BONETTO 284 - BLACK DIVER
Zuludiver 284 tillverkas av Bonetto Cinturini i Italien.www.royalstraps.se
+1 pÄ det med loggan och vaniljdoften. VaniljSTANKEN skulle jag sÀga högst personlig Äsikt.. blir tröttsamt efter ett tag.Har haft Bonneto men loggan pÄ spÀnnet och vaniljdoften gÄr bort. Dessutom gÄr en del av Uncle seikos vinst till vÀlgörenhet
Steinharte! Vilken referens har vi pÄ denna?KÀrlek vid första ögonkastet pÄ denna.
SRPH41K1Steinharte! Vilken referens har vi pÄ denna?
Vackert! Mina gamla hemtrakter dessutom ser jagMagisk promenadvÀder pÄ vÀstkusten idag!
Kul! Vad kÀnde du igen?Vackert! Mina gamla hemtrakter dessutom ser jag
Hamnen! Och Ă€ven bĂ„tarna sĂ„klart. Bodde i just den orten du har tagit fototâŠKul! Vad kĂ€nde du igen?
Kommer att funka fint. Har haft liknandeTjena trÄden! BestÀllde precis ett z199 till min förtidspensionerade SRP777 frÄn Uncle Seiko. Drog ett mÄtt runt handleden och stelnade av fruktan. Dem jÀvlarna Àr 21 cm i omkrets⊠om nÄn Àger lÀnken fÄr ni gÀrna sÀga om det kommer att funka eller ej. SkÄl för fredag
Om nÄgon med en mini turtle svart eller padi gÄr i sÀljtankar Àr det bara att hojta
Stort tack men den dÀr Àr inte mini va?Tillbakadragen - Seiko PADI turtle SRPA21 pb
Seiko turtle Padi SRPA21 köpt av mig ny 3/12 -19 och fullsett. Klockan fick en genomgÄng pÄ garanti hos Optura 3/5 -21 dÄ den hade dÄlig power reserve, klockan gÄr nu som den ska. Skick: Inga större dings eller sÄ men hairlines pÄ lÀnken finns samt polerade delen pÄ klockan (se bilder). HÀmtas...klocksnack.se
Kanske kan vara nÄgot?
Stort tack men den dÀr Àr inte mini va?