• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Frihets-padda idag! đŸ˜đŸ™đŸŒđŸą @Chuck
A21F4BB2-029D-413C-9C73-CB53B060B76F.jpeg
Game on đŸ˜đŸ—œđŸąđŸ€©
image.jpg

Vart hittar ni era DAL1BP band? Sugen pÄ ett Original Seiko.

Kolla ebay eller googla japan DALp, men efter nyttjatt ett 10 tal original Dalpar vill jag rÄda dig köpa ett Uncle Seiko ist.

216F3410-9815-45FF-B406-2B145C6014B1.jpeg
5C27D55E-38CD-47D1-B26E-4C939CDC43D5.jpeg

84A49D8D-EED8-4416-81A6-4E36D13F9D92.jpeg

Original Àr charmigt men daaaaaamn vad plastigt.
Uncle Seiko Ă€r bra. Men jag passar pĂ„ att slĂ„ ett slag för ett enkelt Bonetto 284. Tycker det Ă€r riktigt bra faktiskt och enkelt att fĂ„ tag pĂ„ đŸ‘ŒđŸ»

Uncle Seiko Ă€r bra. Men jag passar pĂ„ att slĂ„ ett slag för ett enkelt Bonetto 284. Tycker det Ă€r riktigt bra faktiskt och enkelt att fĂ„ tag pĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
Har haft Bonneto men loggan pĂ„ spĂ€nnet och vaniljdoften gĂ„r bort. Dessutom gĂ„r en del av Uncle seikos vinst till vĂ€lgörenhet 🙂

Har haft Bonneto men loggan pĂ„ spĂ€nnet och vaniljdoften gĂ„r bort. Dessutom gĂ„r en del av Uncle seikos vinst till vĂ€lgörenhet 🙂
+1 pÄ det med loggan och vaniljdoften. VaniljSTANKEN skulle jag sÀga högst personlig Äsikt.. blir tröttsamt efter ett tag.
Och vill Àven tillÀgga att jag tycker Bonettos varianter av gummi vill "lyfta upp" klockan, bandet vill "strÀcka ut sig", om ni förstÄr hur jag menar. Man mÄste ha det riktigt tajt för att det ska sitta tajt mot handleden.

Jag vÀntar jag pÄ mitt Uncle Seiko chokladband. Hoppas det inte Àr lÀttsprucket som det förra. Vete farao vad det var för fabrikat. SÄg frÀscht ut till det gick itu. Stod inget sÀrskilt pÄ det. TÀnk om det var ett originalband frÄn tiden... men dÄ hade det sÀkert stÄtt Seiko nÄnstans.

Jag skulle vilja ha en BOR-lÀnk med curved end links till min gamla 6309-7040.
NÄgon som har tips pÄ vart jag hittar det?
Verkar vara slut pÄ bÄde uncle seiko och strapcode.

Om nĂ„gon skulle rĂ„ka ha en till salu skicka PM. Gammal och sliten gör inget för det Ă€r klockan med. đŸ„Ž

Tjena trĂ„den! BestĂ€llde precis ett z199 till min förtidspensionerade SRP777 frĂ„n Uncle Seiko. Drog ett mĂ„tt runt handleden och stelnade av fruktan. Dem jĂ€vlarna Ă€r 21 cm i omkrets
 om nĂ„n Ă€ger lĂ€nken fĂ„r ni gĂ€rna sĂ€ga om det kommer att funka eller ej. SkĂ„l för fredag
image.jpg
Kommer att funka fint. Har haft liknande

Hej!
Har blivit vÀldigt sugen pÄ en spb153 (grön willard), sÄ om nÄgon gÄr i tankarna att sÀlja sÄ Àr det bara att höra av sig!:)

Om nÄgon med en mini turtle svart eller padi gÄr i sÀljtankar Àr det bara att hojta

Kanske kan vara nÄgot? :cigar:

Kanske kan vara nÄgot? :cigar:
Stort tack men den dÀr Àr inte mini va?

Tillbaka
Topp