Vad Àr det för ref? Najs tavla pÄ den och lÀnken ser ut att varaVarje dag Àr Turtle-dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr det för ref? Najs tavla pÄ den och lÀnken ser ut att varaVarje dag Àr Turtle-dag
Ăr en SRPE03K1, tagit bort datumbubblan som sitter pĂ„ frĂ„n början.Vad Ă€r det för ref? Najs tavla pĂ„ den och lĂ€nken ser ut att vara
Jag blir lite sugen men har inte möjlighet att köpa mer klockor just nu behöver hÄlla i plÄnboken lite under Äret! Men en tredje seikodykare vore inte fel!Kan va till salu om du Àr sugen, börjar fÄr cravings efter nÄt annat @jocklas
vafaen sÀger du pÄgadrul! SÄ söndass ölen e ente befogad?Ja sÄ mycket freedom sÄ @Chuck lever i det förflutna #stÀllindatum
Tool deluxe snyggt!SlÀnger in den hÀr bilden hör ocksÄ. Blev ÀndÄ rÀtt bra tycker jag
Borde sluta lÀgga tid pÄ att byta band dÄ jag alltid slÀnger pÄ lÀnken igen
SlÀnger in den hÀr bilden hör ocksÄ. Blev ÀndÄ rÀtt bra tycker jag
Tack Yes, Ă€r svarta tavlan.Mycke bra som sagt! Ăr det en svart tavla?
Ser toppen ut! Vad Àr de för gummistronk? PÄminner om aquanötensSÄ himla nöjd med min turtle att jag vÄgade pÄ mig lite fotosession med den. Försök till havsbotten-kÀnsla... Passande en dykare.
Crafter blueSer toppen ut! Vad Àr de för gummistronk? PÄminner om aquanötens
SÄ jÀkla snygg! Jag försöker hitta utbytesglas utan cyklopen till min King Turtle. Det ser ju bara sÄ jÀkla mycket bÀttre ut utan!
Kul! Tack