Jag gillar. Snygga fÀrger pÄ ditt natoTestar pÄ nato, vad tycks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar. Snygga fÀrger pÄ ditt natoTestar pÄ nato, vad tycks?
Behöver dras Ät lite hÄrdare Àn man kanske vill om man ska röra sig mycket, och krÀver single-pass-nato för att inte de tallriksformade sidorna pÄ boetten ska hamna konstigt lÄngt frÄn armen⊠men ÀndÄ sÄÄÄ bekvÀmt.Det ser bra ut men jag tycker att turtlen blir för topptung pÄ ett nato. Föredrar nÄt litet stadigare.
Riktigt braTog en bild med fjÀrrkontroll för att fÄ lite överblick. En turtle Ser verkligen bra ut pÄ armen!
HÄller helt med. Tyckte ocksÄ att turtlen blev topptung pÄ nato. Dessutom gillade jag inte alls flÀrpen och all hÄrdvara vid kl 12 som stack ut. SÄ jag klippte bort undersidan sÄ att det blev som ett single pass nato, och satte klockan I mitten pÄ natot. Nu Àr all hÄrdvara pÄ undersidan av handleden och klockan Àr bÄde balanserad och inget som sticker ut. DÄlig förklaring men hoppas ni förstÄr! Lite bilderDet ser bra ut men jag tycker att turtlen blir för topptung pÄ ett nato. Föredrar nÄt litet stadigare.
Jag har nog tÀnkt att sÄ skulle vara fallet och varit lite rÀdd för nato bandet, kanske fÀrgad av andras Äsikter.Det ser bra ut men jag tycker att turtlen blir för topptung pÄ ett nato. Föredrar nÄt litet stadigare.
Ja. Det militÀrgröna.Riktigt bra
Ăr gummit detta gröna Zuludiver pĂ„ lĂ€nken?
ZULUDIVER 284 Italian Rubber Dive Watch Strap - Dark Grey
A classic 2-piece rubber strap made in cooperation with the renowned Italian strap manufacturer Bonetto Cinturini. The 284 sports a unique laser-incised âdiceâ perforation which allows air under the strap and is finished with a matt textured feel. The strap tail circular wave motif, the Lâonda...www.zuludiver.com
NĂ€r lĂ€nken skulle pĂ„ idag igen sĂ„ mĂ€rkte jag det hĂ€r, att det vĂ€nstra bandhornet pĂ„ bilden Ă€r en aning mer spetsigare Ă€n det högra som Ă€r trubbigare. Ăr det sĂ„ pĂ„ era Turtles ocksĂ„?
MÄste sÀga att Àven om "lÀder-pÄ-dykare" fÄr det att klia pÄ hela min kropp sÄ ser det förbaskat bra ut!
Det Ă€r samma pĂ„ min. Sidan med kronan Ă€r nĂ„got spetsigare men det Ă€r sĂ„ lite att det knappt Ă€r mĂ€rkbartNĂ€r lĂ€nken skulle pĂ„ idag igen sĂ„ mĂ€rkte jag det hĂ€r, att det vĂ€nstra bandhornet pĂ„ bilden Ă€r en aning mer spetsigare Ă€n det högra som Ă€r trubbigare. Ăr det sĂ„ pĂ„ era Turtles ocksĂ„?
HÄller med. Min save the ocean sitter som en smÀck, fast pÄ handledenBoettens utformning gör verkligen skillnad, dessa Turtles sitter sÄ jÀkla skönt pÄ handleden
Den Àr stilig den dÀr 33:anBlev ingen riktig skÀrpa...
Snygg.Ă„rsmodell?
Den Àr frÄn 1981. En av de sista med Suwa-tavla.Snygg.Ärsmodell?