• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

jimmyhoffa24

Cartier
2-Faktor
Testar pÄ nato, vad tycks?
B851502A-7076-43D9-88DA-1A646EC31745.jpeg
Jag gillar. Snygga fÀrger pÄ ditt nato
 

Ghostie

Omega
2-Faktor
Det ser bra ut men jag tycker att turtlen blir för topptung pÄ ett nato. Föredrar nÄt litet stadigare.
Behöver dras Ă„t lite hĂ„rdare Ă€n man kanske vill om man ska röra sig mycket, och krĂ€ver single-pass-nato för att inte de tallriksformade sidorna pĂ„ boetten ska hamna konstigt lĂ„ngt frĂ„n armen
 men Ă€ndĂ„ sĂ„Ă„Ă„ bekvĂ€mt.
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Tog en bild med fjÀrrkontroll för att fÄ lite överblick. En turtle Ser verkligen bra ut pÄ armen!
DSC_6173.jpg
Riktigt bra đŸ’ȘđŸŒ

Är gummit detta gröna Zuludiver pĂ„ lĂ€nken?

 
Det ser bra ut men jag tycker att turtlen blir för topptung pÄ ett nato. Föredrar nÄt litet stadigare.
HÄller helt med. Tyckte ocksÄ att turtlen blev topptung pÄ nato. Dessutom gillade jag inte alls flÀrpen och all hÄrdvara vid kl 12 som stack ut. SÄ jag klippte bort undersidan sÄ att det blev som ett single pass nato, och satte klockan I mitten pÄ natot. Nu Àr all hÄrdvara pÄ undersidan av handleden och klockan Àr bÄde balanserad och inget som sticker ut. DÄlig förklaring men hoppas ni förstÄr! Lite bilder
20220302_194325.jpg
20220302_194320.jpg
20220302_194314.jpg
 

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Riktigt bra đŸ’ȘđŸŒ

Är gummit detta gröna Zuludiver pĂ„ lĂ€nken?

Ja. Det militÀrgröna.
 
NĂ€r lĂ€nken skulle pĂ„ idag igen sĂ„ mĂ€rkte jag det hĂ€r, att det vĂ€nstra bandhornet pĂ„ bilden Ă€r en aning mer spetsigare Ă€n det högra som Ă€r trubbigare. Är det sĂ„ pĂ„ era Turtles ocksĂ„?

20220307_163530.jpg
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
NĂ€r lĂ€nken skulle pĂ„ idag igen sĂ„ mĂ€rkte jag det hĂ€r, att det vĂ€nstra bandhornet pĂ„ bilden Ă€r en aning mer spetsigare Ă€n det högra som Ă€r trubbigare. Är det sĂ„ pĂ„ era Turtles ocksĂ„?

20220307_163530.jpg


Har ingen av den modellen för nÀrvarande sÄ jag kan inte sÀga nÄt om det egentligen. Men det borde synas om det Àr avpolerat nÄt men Àr vÀl mindre sannolikt? Det finns en del boetter som inte har respektive sidas bandhorn identiska i mÄtt med den andra sidans fast det kan se ut sÄ vid första anblick men har inte tÀnkt pÄ det vad gÀller dessa.

Borde finnas mÄnga hÀr som har en hemma sÄ de kan sÀga om det Àr sÄ pÄ deras ocksÄ.
 

KnÀckehÀxan

Panerai
2-Faktor
NĂ€r lĂ€nken skulle pĂ„ idag igen sĂ„ mĂ€rkte jag det hĂ€r, att det vĂ€nstra bandhornet pĂ„ bilden Ă€r en aning mer spetsigare Ă€n det högra som Ă€r trubbigare. Är det sĂ„ pĂ„ era Turtles ocksĂ„?

20220307_163530.jpg
Det Àr samma pÄ min. Sidan med kronan Àr nÄgot spetsigare men det Àr sÄ lite att det knappt Àr mÀrkbart
 
Topp