Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om man bara ska ha en ny turtle sÄ Àr det denna som gÀller, enligt min ringa Äsikt. Har provat rÀtt mÄnga olika och gillar dem, men denna Àr nog den som Àr mest speciell.
Om man bara ska ha en ny turtle sÄ Àr det denna som gÀller, enligt min ringa Äsikt. Har provat rÀtt mÄnga olika och gillar dem, men denna Àr nog den som Àr mest speciell.
En nutida klassiker. Jag har inte haft nÄn sÄn kom jag att tÀnka pÄ...
HÄller med dÀrav köp har sneglat pÄ den Ànda sedan den slÀpptes men nu vart det Àntligen köp.Om man bara ska ha en ny turtle sÄ Àr det denna som gÀller, enligt min ringa Äsikt. Har provat rÀtt mÄnga olika och gillar dem, men denna Àr nog den som Àr mest speciell.
Sjukt bra patina pÄ denIdag gÄr tiden extra sakta sÄ sköldpaddan blev det naturliga sÀllskapet
Ja den Àr brutal faktiskt och jag Àlskar den. Ibland sugen pÄ att sÀtta i ett originalglas men köpte den sÄhÀr med ett inre domar glas och det ger ocksÄ klockan ett extra djup. Och det Àr det enda som inte Àr original pÄ denna mögeldykare (sÄvitt jag vet)Sjukt bra patina pÄ den
Kör SKX idag men blev helt plötsligt sugen pÄ TurtleSvÄrt att fÄnga sunbursttavlan pÄ bild, men jÀklar va bra den Àr
Kör SKX idag men blev helt plötsligt sugen pÄ Turtle
Ja men precis! Shit, redan sĂ„ lĂ€nge sedan? Tiden flygerâŠBĂ€gge har ju sin charm. Köpte ju min första skx av dig 1,5 Ă„r sedan som planterade mig i klocktrĂ€sket pĂ„ riktigt
Hur tycker du den kÀnns pÄ armen? Klockan Àr ju rÀtt tung och jag tÀnkte den kanske upplevs mer topptung pÄ jubille? Tycker Turtle funkar sÄdÀr pÄ Nato av den anledningen.Dök upp en ny lÀnk i brevlÄdan idag.
Jag tycker den kÀnns bra men den blev lite mer topptung nu Àn med orginallÀnken. Inte sÄpass att jag stör mig pÄ det och lÀnken Àr bekvÀm att bÀra.Hur tycker du den kÀnns pÄ armen? Klockan Àr ju rÀtt tung och jag tÀnkte den kanske upplevs mer topptung pÄ jubille? Tycker Turtle funkar sÄdÀr pÄ Nato av den anledningen.
Ser riktigt bra ut! LÀnge varit sugen pÄ ett dal1bp gummi dÄ det bÄde snyggt och seiko original. FÄr man frÄga vart du bestÀllde det?Provar Seiko DAL1BP pÄ jobbet i dag.
Riktigt bra dÀrProvar Seiko DAL1BP pÄ jobbet i dag.
Tackar!Ser riktigt bra ut! LÀnge varit sugen pÄ ett dal1bp gummi dÄ det bÄde snyggt och seiko original. FÄr man frÄga vart du bestÀllde det?
Tackar!Riktigt bra dÀr
Stiligt!GrÄtt och blÄtt!