• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

jimmyhoffa24

Cartier
2-Faktor
PÄ Àventyr med familjen. DÄ Àr willard pÄ sin plats!
 

Bilagor

  • DE747214-E74C-46DD-A119-3743AF033730.jpeg
    DE747214-E74C-46DD-A119-3743AF033730.jpeg
    402.3 KB · Visningar: 18

Nero13

Panerai
En nutida klassiker. Jag har inte haft nÄn sÄn kom jag att tÀnka pÄ...
Om man bara ska ha en ny turtle sÄ Àr det denna som gÀller, enligt min ringa Äsikt. Har provat rÀtt mÄnga olika och gillar dem, men denna Àr nog den som Àr mest speciell.
HÄller med dÀrav köp har sneglat pÄ den Ànda sedan den slÀpptes men nu vart det Àntligen köp.
 
Sjukt bra patina pĂ„ den đŸ‘ŒđŸ»đŸ˜Š
Ja den Ă€r brutal faktiskt och jag Ă€lskar den. Ibland sugen pĂ„ att sĂ€tta i ett originalglas men köpte den sĂ„hĂ€r med ett inre domar glas och det ger ocksĂ„ klockan ett extra djup. Och det Ă€r det enda som inte Ă€r original pĂ„ denna mögeldykare 😅 (sĂ„vitt jag vet)
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Blev sugen pÄ en Uncle Seiko-lÀnk till min Turtle, nÄn hÀr som sitter m en till övers? BÄde Oyster och Jubilee Àr av intresse.
 

Andmataren

Cartier
2-Faktor
Hur tycker du den kÀnns pÄ armen? Klockan Àr ju rÀtt tung och jag tÀnkte den kanske upplevs mer topptung pÄ jubille? Tycker Turtle funkar sÄdÀr pÄ Nato av den anledningen.
Jag tycker den kÀnns bra men den blev lite mer topptung nu Àn med orginallÀnken. Inte sÄpass att jag stör mig pÄ det och lÀnken Àr bekvÀm att bÀra.
 
Topp