• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

URsinne

Audemars
2-Faktor
Är det nĂ„n hĂ€r som har koll pĂ„ de korrekta mĂ„tten pĂ„ SPB15X? Det har sagts pĂ„ ett par hĂ„ll de Ă€r lite större Ă€n 6105-8110 men efter de mĂ„tt som uppges verkar de vara praktiskt taget identiska i storlek? 42,nĂ„nting x 46,6? Är det nĂ„n som har bĂ„da att jĂ€mföra med? 13 nĂ„nting hög.

Undrar om SPB15X kan komma att kÀnnas stor... var nÄn som tyckte det har jag för mig.
 

LeManiac

Panerai
2-Faktor
SÀsong för Turtle. Idag t.o.m. pÄ kontoret. Grönt gummi med flÀckar av bÄtbottenfÀrg - som det ska vara pÄ en beater.
20220510_081811-01.jpeg
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Jo det Ă€r den nog 😆

Men den Ă€r ovanlig. Åtminstone var den det nĂ€r jag försökte fĂ„ tag pĂ„ en. Svart/röd coke. Har efterlyst bilder pĂ„ nĂ„gons i trĂ„den men har inte sett nĂ„n Ă€n.

Ingen hÀr som har den?

Fast de finns att köpa pÄ chrono sÄg jag.
 
Ni som har Turtles med heltĂ€ckande kronskydd t.ex som pĂ„ 6105 osv, hur upplever ni att det Ă€r nĂ€r ni skruvar ut och in kronan? Är de i "vĂ€gen" och att det Ă€r lite pill att fĂ„ kronan i gĂ€ng, eller Ă€r det inga konstigheter? En grej som jag uppskattar med min srp777 Ă€r hur lĂ€tt det Ă€r att anvĂ€nda kronan dĂ„ den inte har nĂ„gra kronskydd.
 
Senast Àndrad:
Topp