Perfekt miljö för klockan Men grÀv nu upp sÄ hen Àntligen kan fÄ andasPÄ stranden i Alcudia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt miljö för klockan Men grÀv nu upp sÄ hen Àntligen kan fÄ andasPÄ stranden i Alcudia
Really nice one!!!!!Got this bad boy a few days ago.
Fick koka mitt för god komfortEfter en veckas anvÀndning har gummibandet Àntligen format till sig efter min handled. Nu sitter den riktigt bekvÀmt
Funderade faktiskt ocksÄ pÄ att göra det först, men jag tyckte faktiskt Àrligt talat att bandet ÀndÄ inte var sÄ obekvÀmt frÄn början, sÄ jag körde pÄ. Nu sitter det perfektFick koka mitt för god komfort
Ăr den inte röd? Som pĂ„ PADIn?
NÄn hÀr som Àger denna variant? Gillar den oranga visaren
Jo det Ă€r den nogĂr den inte röd? Som pĂ„ PADIn?
Trevlig i vilket fall
Jo det Àr den nog
Nice!!
Ibland tÀnker jag att man inte behöver en bÀttre klocka Àn sÄ.Turtle STO. RÀtt bra sommarklocka ÀndÄ.