Jaha dags att leta en NOS 777:a dĂ„Ăr samtliga turtles förutom âKing turtlesâ ute ur produktion? AlltsĂ„ tillverkas ej turtles med aluminiuminlĂ€ggnoch hardlexglas? @yonsson vet du nĂ„got?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha dags att leta en NOS 777:a dĂ„Ăr samtliga turtles förutom âKing turtlesâ ute ur produktion? AlltsĂ„ tillverkas ej turtles med aluminiuminlĂ€ggnoch hardlexglas? @yonsson vet du nĂ„got?
Hej! Vilken ref och lĂ€nk Ă€r detta? Ăr sugen pĂ„ en liknande.
Hej! Vilken ref och lĂ€nk Ă€r detta? Ăr sugen pĂ„ en liknande.
Tack för svar, jag hittar inte den ref SRP777 lÀngre Àr den utgÄngenHejhej!
Ref: SRP777
LÀnk till lÀnken: https://www.klockmagasinet.com/milt...ed-stalarmband-till-seiko-turtle-ss221817b047
HÀr har du efterföljaren.Tack för svar, jag hittar inte den ref SRP777 lÀngre Àr den utgÄngen
Tack!HÀr har du efterföljaren.
Seiko Prospex Turtle Svart/Gummi Ă45 mm SRPE93K1
Seiko Prospex Turtle Svart/Gummi Ă45 mm,modell SRPE93K1 hos Uret.se. Material & Utförande Tillverkare:Seiko Modell:SRPE93K1 Serie:Prospex Typ:Herrklocka, Dress / Sportmodell Diam..www.uret.se
Var Àr BOR-lÀnken ifrÄn?Bytt lite band pÄ nÄgra av paddorna
Min fru sĂ€ger att alla Ă€r likaâŠ. Jag ser det inte riktigtâŠ.. dĂ€rför behövs det alltid 1 till.
FrÄn yobokies.Var Àr BOR-lÀnken ifrÄn?
Mycket snygg!!
Yes !Dag Àr Willard the one?
I love the smell of kollektivtrafik in the morning!