Magiska klockor de Àldre designerna !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt sliten!!!
Blev grymt!!!Blev sugen pÄ att testa min gamla 6309 med mitt gamla Bondnato. Blev helt okej.
Varken klocka eller band Àr till salu tyvÀrrBlev grymt!!!
Om du Ă„ngrar dig och vill sĂ€lja det natot köper jag det gĂ€rna. Har ett sĂ„dant men 20mm sĂ„ glipan stör migâŠ
FörstÄr fullstÀndigtVarken klocka eller band Àr till salu tyvÀrr
InstÀmmer till 100% wizz-broder!Alltid lika gött plocka fram denna och Äteruppliva wisen om Àn för en liten stund⊠freedom turtletos!
SÄja! Le originale Padi kommer alltid vara numeros unos !InstÀmmer till 100% wizz-broder!
Det vore konstigt. Det har jag inte hört nĂ„got om.Ăr samtliga turtles förutom âKing turtlesâ ute ur produktion? AlltsĂ„ tillverkas ej turtles med aluminiuminlĂ€ggnoch hardlexglas? @yonsson vet du nĂ„got?
Denna finns vĂ€l?Ăr samtliga turtles förutom âKing turtlesâ ute ur produktion? AlltsĂ„ tillverkas ej turtles med aluminiuminlĂ€ggnoch hardlexglas? @yonsson vet du nĂ„got?
Finns flera dÀr⊠Lite mÀrkligt att de inte finns pÄ japanska Prospex-sidan dock.Denna finns vÀl?
SRPE93 | Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.www.seikowatches.com
FYI sket det sigTop 3 Turtles collectzione bara mÄste finnas hos mig innan 2023 slut