Klassiker den dÀr, söker ett vasst natobandFick fram denna ur lÄdan idag.
till modellen , svart utförande. Vet du nÄt alternativ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klassiker den dÀr, söker ett vasst natobandFick fram denna ur lÄdan idag.
Klassiker den dÀr, söker ett vasst natoband
till modellen , svart utförande. Vet du nÄt alternativ?
6015?Servar en 6015-8110 frÄn 1975 just nu
Det ser riktigt bra ut.
Ăr det lĂ€tt att hitta delar till dessa?Servar en 6015-8110 frĂ„n 1975 just nu
Jag har som tur Àr inte det problemet men hÄller tummarna att det blir bÀttre om du filar ner kanternaDet ser riktigt bra ut.
Jag blir galen pÄ min keeper, den Àter sig in armen. Funderar pÄ att runda av den lite lÀtt.
6105 skulle det ju stÄ
Vet faktiskt inte, jag behövde inte byta nĂ„got. Men glaset valde vi gĂ„ med ett aftermarket via seikosis. Ă terstĂ„r att se om det Ă€r bra kvalitet pĂ„ det.Ăr det lĂ€tt att hitta delar till dessa?
Uppskattar verkligen dina bilder.
Varför inte Klein?Vet faktiskt inte, jag behövde inte byta nÄgot. Men glaset valde vi gÄ med ett aftermarket via seikosis. à terstÄr att se om det Àr bra kvalitet pÄ det.
KÀnner inte till, berÀtta gÀrna mer!Varför inte Klein?
Spencer Klein, amerikan som servar Seiko och lÀgger upp pÄ YouTube. Han sÀljer Àven glas till vintage Seiko. MÄnga sÀger att hans glas Àr mest lika original.KÀnner inte till, berÀtta gÀrna mer!
Ah vad bra att veta, tack! Har han en onlinebutik?Spencer Klein, amerikan som servar Seiko och lÀgger upp pÄ YouTube. Han sÀljer Àven glas till vintage Seiko. MÄnga sÀger att hans glas Àr mest lika original.
Ah vad bra att veta, tack! Har han en onlinebutik?
tack! Borde ju köpt glas frÄn dom helt klart. FÄr bli nÀsta.
Grymt fina glas. Har köpt 2ggr dÀrifrÄn. Spencer himself var dock ganska otrevlig nÀr jag ifrÄgasatte varför paketet inte skickades pÄ det sÀtt jag betalat för. Betalade för nÄt som skulle motsvara express och spÄrbart men det blev ett enklare alternativ.tack! Borde ju köpt glas frÄn dom helt klart. FÄr bli nÀsta.
Det Ă€r hans fru som skickar alla bestĂ€llningarâŠSpencer himself var dock ganska otrevlig nĂ€r jag ifrĂ„gasatte varför paketet inte skickades pĂ„ det sĂ€tt jag betalat för. Betalade för nĂ„t som skulle motsvara express och spĂ„rbart men det blev ett enklare alternativ.
TĂ€nkte precis sammaDet Ă€r hans fru som skickar alla bestĂ€llningarâŠ
Precis, och jag skulle minsann inte ifrĂ„gasĂ€tta hans hĂ„rt arbetande frus val av transportDet Ă€r hans fru som skickar alla bestĂ€llningarâŠ
Nu Àr glaset bytt iaf blev ÀndÄ bra skillnadGrymt fina glas. Har köpt 2ggr dÀrifrÄn. Spencer himself var dock ganska otrevlig nÀr jag ifrÄgasatte varför paketet inte skickades pÄ det sÀtt jag betalat för. Betalade för nÄt som skulle motsvara express och spÄrbart men det blev ett enklare alternativ.
Men glasen Àr toppen
Ser mycket bra utNu Àr glaset bytt iaf blev ÀndÄ bra skillnad
Före:
Efter:
Nu fick jag lite förnyad feeling för denna modell. Inte braGrön kapten Äker Liexpressen pÄ Trysilfjellet (SPB153J1).