Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Galet snygg!âSave the oceanâ-paddan var ju grym! BĂ€sta hittills.
![]()
![]()
Wjeanâs gummi var ju klockren till zimben!Idag med pĂ„ Ikea
![]()
Wjeanâs gummi var ju klockren till zimben!
Stekhett gummi det dÀr, dock bara sett det i svart. Var bestÀllde du det ifrÄn?Tack, ja det sitter riktigt bra.
FÄtt pÄ ett Bonetto nu faktiskt som fÄr sitta pÄ en stund till
![]()
Riktigt bra!Den var för bra för att passa.
![]()
SRPC91K1
BÄde ring och krona Àr matt svarta.Riktigt bra!
Ăr vridringen mattsvart?
Coolt, mÄste kolla in denna!BÄde ring och krona Àr matt svarta.
Ta med cashenCoolt, mÄste kolla in denna!
Ta med cashen. SÄ mycket bÀttre live
Den ser riktigt jÀdra bra ut. Inte minst pÄ den strapen.Den var för bra för att passa.
![]()
SRPC91K1
Farligt bra i verkligheten som sagt.Den ser riktigt jÀdra bra ut. Inte minst pÄ den strapen.
En ordentlig frestelse dÄ jag Àr padd-reissue-lös för nÀrvarande...
VÀldigt trevlig att kolla pÄDen var för bra för att passa.
![]()
SRPC91K1
Det Àr nÄgot av det fina med den modellen. LÀngdmÄttet Àr sÄ mÄttligt sÄ de bÀrs bekvÀmt för sin bredd.Första turtlen! Trevlig nu till sommarenBÀrs ej sÄ stort som jag fÄtt för mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hade lovat mig sjÀlv att inte köpa nÄt nytt armband pÄ ett tag. Men nÀr jag sÄg att det fanns tropical hos Royal straps kunde jag inte lÄta bli ..
![]()
HÀrligt! Dock upptÀckte jag att mina springbars var alldeles för feta sÄ mÄste fixa nya.Köpte ocksÄ dÀrifrÄn...ett 20mm till Sumon och ett 22 till Turtelen jag precis bestÀllt!!![]()
HÀrligt! Dock upptÀckte jag att mina springbars var alldeles för feta sÄ mÄste fixa nya.
Men första intrycket Ă€r bra! Lite tjockare Ă€n vĂ„ffelgummit. âș
Ja, sjÀlv var jag dumsnÄl...Precis...fick tips av Royal Straps att köra deras diver springbars