Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Tyckte den sĂ„g förjĂ€vlig ut nĂ€r jag sĂ„g den pĂ„ bild. Men sen nĂ€r jag hitta den i ett skyltfönster fastna jag direkt. âșDen ser sĂ„ jĂ€kla stor ut pĂ„ bild men Ă€r sĂ„ rĂ€tt i verkligheten. Förmodligen för att jag fotar som en kratta. Hursomhelst, i löv it.![]()
Nej. Svart Àr bÀst. Eller möjligen en grön men de Àr svÄra att fÄ fatt i.Saknar min gamla turtle. Bör man skaffa en padi den hÀr gÄngen?
![]()
Nice! Perfext aligned bezel?Den Àr inte sÄ dum ÀndÄ
![]()
Riktigt hÀrlig bild. Snyggt jobbat!
Tack ska du haRiktigt hÀrlig bild. Snyggt jobbat!![]()
Alltid lika snygga foton!
TackAlltid lika snygga foton!
Hur Àr kvaliten pÄ bandet frÄn Royal straps? Gillar personligen inte sladdriga silikon straps.Hade lovat mig sjÀlv att inte köpa nÄt nytt armband pÄ ett tag. Men nÀr jag sÄg att det fanns tropical hos Royal straps kunde jag inte lÄta bli ..
![]()
Det mÄste vara obligatoriskt att klafsa runt i Jet Fins nÀr man bÀr en sÄn klocka.Ett charmigt nytillskott.
![]()
![]()
Det mÄste vara obligatoriskt att klafsa runt i Jet Fins nÀr man bÀr en sÄn klocka.
![]()
Ja jag anvÀnder inte annat, tycker de passar till allt. Bilkörningen Àr lite knepig med dem men man vÀnjer sig och finmotoriken Àr ju ÀndÄ som den Àr...Det mÄste vara obligatoriskt att klafsa runt i Jet Fins nÀr man bÀr en sÄn klocka.
![]()
Jag har inget att klaga pÄ. Tycker det Àr bra kvalité.Hur Àr kvaliten pÄ bandet frÄn Royal straps? Gillar personligen inte sladdriga silikon straps.
LÄter bra. DÄ bestÀller jag. Har en turtle pÄ ingÄng.Jag har inget att klaga pÄ. Tycker det Àr bra kvalité.
Ok. DĂ„ fĂ„r vi hoppas jag inte vilselett dig... âșLĂ„ter bra. DĂ„ bestĂ€ller jag. Har en turtle pĂ„ ingĂ„ng.
Mitt beslut... Tror det blir toppen och har svĂ„rt för de nya Seiko strapsen.Ok. DĂ„ fĂ„r vi hoppas jag inte vilselett dig... âș
Ja jag tror nog du blir nöjd. Skönt att slippa köpa frÄn USA eller liknande ocksÄ med tullar, förseningar osv.Mitt beslut... Tror det blir toppen och har svÄrt för de nya Seiko strapsen.
Exakt. SlÀppte tyvÀrr ivÀg ett Uncle Seiko waffle för nÄgon mÄnad sen nÀr jag trodde att 22mm inte var intressant. Blir nog bra till Italien om nÄgra veckor dettaJa jag tror nog du blir nöjd. Skönt att slippa köpa frÄn USA eller liknande ocksÄ med tullar, förseningar osv.
Hehe. Det har jag oxÄ. Största skillnaden Àr tjockleken.Exakt. SlÀppte tyvÀrr ivÀg ett Uncle Seiko waffle för nÄgon mÄnad sen nÀr jag trodde att 22mm inte var intressant. Blir nog bra till Italien om nÄgra veckor detta![]()