Ăr det sĂ„pass lika kommer jag definitivt bli nöjd! Tack för tips.Hehe. Det har jag oxĂ„. Största skillnaden Ă€r tjockleken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det sĂ„pass lika kommer jag definitivt bli nöjd! Tack för tips.Hehe. Det har jag oxĂ„. Största skillnaden Ă€r tjockleken.
Ja det Ă€r ju lite olika typ av gummin men men...Ăr det sĂ„pass lika kommer jag definitivt bli nöjd! Tack för tips.
Mest orolig dÄ bÄde tropic och waffle har lÄngt mellan hÄlen vad jag minns. Hoppas pÄ lite tur dÀr...Ja det Àr ju lite olika typ av gummin men men...
Ja det Àr nog det enda som jag kan klaga pÄ. Hade behövt hÄlet lite annorlunda om sanningen ska fram...Mest orolig dÄ bÄde tropic och waffle har lÄngt mellan hÄlen vad jag minns. Hoppas pÄ lite tur dÀr...
Kanon. Hur hamna hÄlen dÄ ?Tropic frÄn Royal straps pÄ. Inte sladdrigt och doftar vanilj. Gillas just nu. Mjukt och följsamt...
![]()
De Ă€r nog bra men eftersom min handled varierar ganska mycket med vĂ€rmen sĂ„ skulle jag önskat ett till mellan varje. Juste band dock och inte alls sladdrigt som jag var rĂ€dd för. Ăhhh det Ă€r toppen och ser hur bra ut som helstKanon. Hur hamna hĂ„len dĂ„ ?
Ja, samma hĂ€r. PĂ„ det ena hĂ„let blir det lite för löst och pĂ„ det andra lite för tajt. Funderat lite pĂ„ om man ska göra ett hĂ„l mellan sjĂ€lv... frĂ„gan Ă€r hur bra det blir...De Ă€r nog bra men eftersom min handled varierar ganska mycket med vĂ€rmen sĂ„ skulle jag önskat ett till mellan varje. Juste band dock och inte alls sladdrigt som jag var rĂ€dd för. Ăhhh det Ă€r toppen och ser hur bra ut som helst![]()
Jag har gjort det sjÀlv pÄ ett billigt gummi för att testa. Ett tips Àr att vÀrma en nÄl, spik eller liknande och sen smÀlta ett hÄl för dÄ Àr risken att det spricker runt hÄlet mindre. BÀst Àr sÄklart att ha en riktigt vass "hÄlgörare" för lÀder, det funkar för gummi ocksÄ.Ja, samma hÀr. PÄ det ena hÄlet blir det lite för löst och pÄ det andra lite för tajt. Funderat lite pÄ om man ska göra ett hÄl mellan sjÀlv... frÄgan Àr hur bra det blir...
Nja tror det dels kommer se konstigt ut och sedan sÄ tror jag inte det blir bra eftersom det inte finns en konkav urgröpning pÄ baksidan. Jag vÀxlar istÀllet och trivs med ett snyggt band.Ja, samma hÀr. PÄ det ena hÄlet blir det lite för löst och pÄ det andra lite för tajt. Funderat lite pÄ om man ska göra ett hÄl mellan sjÀlv... frÄgan Àr hur bra det blir...
Ja, har sÄna men jag tror jag hoppar. Som @1965ek skriver under sÄ blir det nog inte sÄ snyggt.Jag har gjort det sjÀlv pÄ ett billigt gummi för att testa. Ett tips Àr att vÀrma en nÄl, spik eller liknande och sen smÀlta ett hÄl för dÄ Àr risken att det spricker runt hÄlet mindre. BÀst Àr sÄklart att ha en riktigt vass "hÄlgörare" för lÀder, det funkar för gummi ocksÄ.
NÀe, du har nog rÀtt faktiskt... kommer se konstigt ut...Nja tror det dels kommer se konstigt ut och sedan sÄ tror jag inte det blir bra eftersom det inte finns en konkav urgröpning pÄ baksidan. Jag vÀxlar istÀllet och trivs med ett snyggt band.
Vad gick en sÄn pÄ och smalnar den av nÄgot mot lÄset?PADI med Yobokies BOR![]()
Snyggt! HÄller helt med. Synd bara att konstruktionen gör att det Àr lÄngt mellan hÄlen. HÀr pÄ en av de modernare...![]()
Gammel-paddan (6306-7001) med nya klÀder. Tropical frÄn Royal Straps, riktigt nöjd hitintills!
Tack! Riktigt snygg pÄ nya sköldpaddan ocksÄ! Jo kÀnns som man skulle vilja ha lite fler hÄl att vÀlja pÄ. Sitter lite tajt eller lite löst just nu, men funkar hyfsat!![]()
Snyggt! HÄller helt med. Synd bara att konstruktionen gör att det Àr lÄngt mellan hÄlen. HÀr pÄ en av de modernare...
Ja det bra bÀttre Àn vÀntat och mÄste sÀga att SRPC23 med tropic Àr en grym kombo. Saknar dock kanji dÄ denna har arabiska istÀllet. (SvensksÄld)Tack! Riktigt snygg pÄ nya sköldpaddan ocksÄ! Jo kÀnns som man skulle vilja ha lite fler hÄl att vÀlja pÄ. Sitter lite tajt eller lite löst just nu, men funkar hyfsat!
Tjusig! Vad Àr det för lÀnk?VattentÀt 6105. Dyker man inte pÄ dagligen
![]()
Uncle Seiko. Egentligen tokfel med 6105 pÄ lÀnk men sitter sjukt bra.Tjusig! Vad Àr det för lÀnk?
Haha ja kanske det, men tycker det ser riktigt bra ut!Uncke Seiko. Egentligen tokfel med 6105 pÄ lÀnk men sitter sjukt bra.
Den Àr galet fin! Finns packningar etc fortfarande eller passar de rakt över frÄn re issue? FrÄgar en turtle newbie...VattentÀt 6105. Dyker man inte pÄ dagligen
![]()
Finns nya att tillgÄ Dock inte till 6105 kronor som har packning integrerad. GÀller att hitta en vÀlbevarad NOS krona om du inte vill modda. 6309(Turtle) Àr dÀremot enkelt att tÀtaDen Àr galet fin! Finns packningar etc fortfarande eller passar de rakt över frÄn re issue? FrÄgar en turtle newbie...