Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Endmillen ser ju bra ut. Ăr det med ratcheting clasp?Vilken lĂ€nk föredrar ni pĂ„ en turtle?
Jag har originalet men tycker dykarförlÀngningen Àr fruktansvÀrt obekvÀm.
Har Àven en endmill frÄn strapcode. Riktigt schyst men rÀtt tung lÀnk. SÄ funderar pÄ att sÀlja den och köpa nÄtt annat smÀckrare. Förslag?
![]()
![]()
Ăr rĂ€tt inne pĂ„ att bestĂ€lla ett uncle seiko z199
Jupp! SĂ„ den Ă€r egentligen vĂ€ldigt praktisk och gedigen. Men skulle som sagt vilja ha en lĂ€ttare lĂ€nkEndmillen ser ju bra ut. Ăr det med ratcheting clasp?
Ratchet claspen Àr suverÀn. Men hÄller med att lÀnken Àr vÀldigt tungJupp! SÄ den Àr egentligen vÀldigt praktisk och gedigen. Men skulle som sagt vilja ha en lÀttare lÀnk
Ser fin ut.Fick hem denna igÄr, ser orörd ut sÄ nÀr som pÄ kronan som tyvÀrr Àr bytt.
Tacksam för synpunkter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte turtle sÄ bra men gillar vintage. Törs man ta steget?Fick hem denna igÄr, ser orörd ut sÄ nÀr som pÄ kronan som tyvÀrr Àr bytt.
Tacksam för synpunkter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gör din research. Hade du tÀnkt nÄn av 63xx eller 6105?Kan inte turtle sÄ bra men gillar vintage. Törs man ta steget?
DÄligt insatt och skulle vilja ha nÄgon som man kan fÄ tÀt. 6309?Vet egentligen ingenting...Gör din research. Hade du tÀnkt nÄn av 63xx eller 6105?
Inte en original krona tyvÀrr, den ska ha 7-8 rÀfflor mellan dalarna, denna har 5Ser fin ut.
Att kronan Àr bytt behöver inte vara en nackdel, det ser vÀl ut att vara en originalkrona?
Har ocksÄ fÄtt hem en i dagarna...
DÄligt insatt och skulle vilja ha nÄgon som man kan fÄ tÀt. 6309?Vet egentligen ingenting...
Ja just ja. Det kan kanske gÄ att hitta med lite tur.Inte en original krona tyvÀrr, den ska ha 7-8 rÀfflor mellan dalarna, denna har 5men ska leta upp en om det gÄr
Jag tycker lÀnken i sig Àr ok, det Àr dykarförlÀngningen som Àr otÀck. JÀkligt go svart/grÄ sunburst pÄ dinUrsÀkta bombandet men jag Àr sÄ imponerad av denna. OcksÄ första pÄ lÀnk och fattar inte alla klagomÄl. Visst Àr spÀnnet plÄtigt men i övrigt hur belvÀmt som helst. Min nÀstan 10ggr dyrare smpc har fÄtt snurra i windern snart en vecka nu. Plussar stabilt pÄ plus 7 spdmed kronan upp pÄ natten. Efter 10 klockor sen februari Àr semesterklockan given. Ischia hÀr kommer vi!
![]()
SÄ Àr det. Ganska flimsig. BÀttre med gummi...Jag tycker lÀnken i sig Àr ok, det Àr dykarförlÀngningen som Àr otÀck. JÀkligt go svart/grÄ sunburst pÄ din![]()
TÀnkte mer pÄ att den skÀr in i handleden. Kör min pÄ gummi ocksÄ just nuSÄ Àr det. Ganska flimsig. BÀttre med gummi...
Just nu ett tropic. Snart ett mossgrönt bonetto. Bilder kommerTÀnkte mer pÄ att den skÀr in i handleden. Kör min pÄ gummi ocksÄ just nu