Snart pÄ en lÀnk frÄn Uncle Seiko. Tullen har fÄtt sina pengar, sÄ vilken dag som helst nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr pÄ ingÄng undrar nyfiken i en strutSnart pÄ en lÀnk frÄn Uncle Seiko. Tullen har fÄtt sina pengar, sÄ vilken dag som helst nu..![]()
Jag har tidigare kört med Strapcodes Endmill och Angus Jubilee, och gillade dom skarpt, men nu testar jag ett z199.Vad Àr pÄ ingÄng undrar nyfiken i en strut![]()
Trevligt. Endmill frÄn Strapcode pÄ min. Brutal nÀrvaro och vÀger in som en tegelstenJag har tidigare kört med Strapcodes Endmill och Angus Jubilee, och gillade dom skarpt, men nu testar jag ett z199.![]()
![]()
![]()
Ja, den gör sig pÄmind pÄ handleden. Snygg och rejÀl.Trevligt. Endmill frÄn Strapcode pÄ min. Brutal nÀrvaro och vÀger in som en tegelsten![]()
Kör i den hÀr trÄden istÀllet. FÄtt din lÀnk Àn?Jag har tidigare kört med Strapcodes Endmill och Angus Jubilee, och gillade dom skarpt, men nu testar jag ett z199.
Produktbilder frÄn Onkeln;
![]()
![]()
![]()
Yes! Den lÄg faktiskt i lÄdan idag sÄ din Àr sÀkert pÄ ingÄng med.Kör i den hÀr trÄden istÀllet. FÄtt din lÀnk Àn?inget för mig Ànnu men tullen fick sin lösensumma för 6 dagar sedan
Skönt att höra! Har kikat lÄdan ordentligt varje dag men dÄ kommer den nog snart som du saYes! Den lÄg faktiskt i lÄdan idag sÄ din Àr sÀkert pÄ ingÄng med.
Den sitter pÄ handleden nu. Suger lite pÄ vad jag tycker om den i slutÀndan, men bekvÀm Àr den.Skönt att höra! Har kikat lÄdan ordentligt varje dag men dÄ kommer den nog snart som du sa
Monterat den Àn?
LÄter lovande angÄende bekvÀmlighet. Men nÄgot gnager hos dig alltsÄ?Den sitter pÄ handleden nu. Suger lite pÄ vad jag tycker om den i slutÀndan, men bekvÀm Àr den.
Ja, lite gnag Àr det. Jag gillar att den Àr ganska platt i designen och helt borstad, men den hade gÀrna fÄtt vara lite tjockare.LÄter lovande angÄende bekvÀmlighet. Men nÄgot gnager hos dig alltsÄ?
LÄter alldeles kalas för mina preferenser och klena handlederJa, lite gnag Àr det. Jag gillar att den Àr ganska platt i designen och helt borstad, men den hade gÀrna fÄtt vara lite tjockare.
Att den inte har SEL gör mig inte sÄ mycket -den var lÀttmonterad, vilket Àr mer Àn man kan sÀga om Strapcodes lÀnkar dÀr borrningen alltid tycks vara lite off jÀmfört med boetterna.
![]()
![]()
![]()
SpÀnnet har snygg retrolook men jag hade gÀrna sett att det var 18 mm brett.
Jag hade gÀrna sett att den hade den hÀr looken, fast med grovleken som en Strapcode-lÀnk, Àven om det hade gjort den lite mindre bekvÀm och följsam -NÀr folk hÀr skriver om sina sköna jubilee-lÀnkar sÄ Àr det det hÀr dom skriver om. Den liksom rinner i handen.
![]()
![]()
![]()
Att modellen inte faller mig 100 i smaken kan jag inte skylla pÄ nÄgon (Àven om PayPal ibland gör det lite för lÀtt att bestÀlla saker pÄ nÀtet...), men det riktiga smolket i den hÀr bÀgaren Àr att jag tycks ha fÄtt ett mÄndagsex. Skev 4/5:e lÀnk och med mÀrken pÄ sidan av lÀnkarna.
![]()
![]()
Jag har mailat Uncle om detta och för en diskussion, sÄ det löser sig sÀkert.
Fick hem min lÀnk nu!Ja, lite gnag Àr det. Jag gillar att den Àr ganska platt i designen och helt borstad, men den hade gÀrna fÄtt vara lite tjockare.
Att den inte har SEL gör mig inte sÄ mycket -den var lÀttmonterad, vilket Àr mer Àn man kan sÀga om Strapcodes lÀnkar dÀr borrningen alltid tycks vara lite off jÀmfört med boetterna.
![]()
![]()
![]()
SpÀnnet har snygg retrolook men jag hade gÀrna sett att det var 18 mm brett.
Jag hade gÀrna sett att den hade den hÀr looken, fast med grovleken som en Strapcode-lÀnk, Àven om det hade gjort den lite mindre bekvÀm och följsam -NÀr folk hÀr skriver om sina sköna jubilee-lÀnkar sÄ Àr det det hÀr dom skriver om. Den liksom rinner i handen.
![]()
![]()
![]()
Att modellen inte faller mig 100 i smaken kan jag inte skylla pÄ nÄgon (Àven om PayPal ibland gör det lite för lÀtt att bestÀlla saker pÄ nÀtet...), men det riktiga smolket i den hÀr bÀgaren Àr att jag tycks ha fÄtt ett mÄndagsex. Skev 4/5:e lÀnk och med mÀrken pÄ sidan av lÀnkarna.
![]()
![]()
Jag har mailat Uncle om detta och för en diskussion, sÄ det löser sig sÀkert.
Trist. Jag hade personligen inte varit orolig för hÄllfastheten men hur ser det ut med ÀndlÀnkarna pÄ plats?Fick hem min lÀnk nu!
Har inte de problemen som du fick med din men borrningen kÀnns lite off pÄ de bitar som fÀsts i ÀndlÀnkarna.
![]()
VÀldigt tunnt gods till skillnad frÄn andra sidan dÀr det borrats i mitten.
![]()
Bör man vara orolig? Blir nog till att kontakta Uncle oavsett.
Inte testat den pÄ Àn. TÀnkte höra med Uncle först men efter ditt svar sÄ började jag packa upp min och se pÄ fan.Trist. Jag hade personligen inte varit orolig för hÄllfastheten men hur ser det ut med ÀndlÀnkarna pÄ plats?
Mina smÄ skavanker Àr ju jÀvligt trista nÀr man har pröjsat nÀstan en tusenlapp för den, men nÀr den vÀl sitter pÄ handleden Àr det ju inget som syns eller mÀrks. TyvÀrr tycker jag inte att Uncle var sÀrskilt smidig att göra med. Han tyckte snarare att man fÄr rÀkna med sÄnt och att han försöker hÄlla koll pÄ bitarna men har ett annat jobb att sköta. Ganska ointressant ur köparens synvinkel och trist att han inte mÄnar mer om sin produkt. Jag har sagt att han fÄr kreditera vad han tycker Àr rimligt, bara för att fÄ ett avslut.
Ingen jag skulle rekommendera nÄgon att handla ifrÄn.
Fan vad surt.Inte testat den pÄ Àn. TÀnkte höra med Uncle först men efter ditt svar sÄ började jag packa upp min och se pÄ fan.
![]()
Har han ens nÄgon koll pÄ grejerna? Har fÄtt bÀttre finish pÄ "ebayskrot".
SÀtter man sitt eget namn pÄ grejerna kan jag tycka man bör ha nÄgon form av koll ÀndÄ.
Hade tÀnkte ta och bestÀlla ett sÄnt till min Turtle men efter att ha sett era bilder sÄ kommer jag att avvakta tills har fÄtt koll pÄ sin QC. Inget av det dÀr, varken repor eller borrning, Àr okej pÄ en lÀnk som kostar sÄ mycket.Inte testat den pÄ Àn. TÀnkte höra med Uncle först men efter ditt svar sÄ började jag packa upp min och se pÄ fan.
![]()
Har han ens nÄgon koll pÄ grejerna? Har fÄtt bÀttre finish pÄ "ebayskrot".
SÀtter man sitt eget namn pÄ grejerna kan jag tycka man bör ha nÄgon form av koll ÀndÄ.
@Klockaren bestÀllde ocksÄ.Fan vad surt.
Ja, han borde vara mer mÄn om sitt rykte om han vill fortsÀtta krÀnga armband.
Vem mer var det som bestÀllde dÀrifrÄn?
Ne inte riktigt. SmÄsaker kan tyckas och vilka I-landsproblem vi har egentligenFick min igÄr, men har inte tagit av plasten Ànnu.
Dock var ÀndlÀnkarna lite böjda pÄ nÄt vis, vilket inte har hÀnt i transporten.
FÄr kolla idag efter jobb, inte det man vill se pÄ en ny lÀnk.
@Nissenutz
FÄr hoppas din Àr schyst! SmÄsaker som sagt men utan dessa smÄsaker skulle jag varit kanonnöjd i övrigt. Skön som fÄ och helborstad jubilee passar klockan riktigt bra.Man blir lite deprimerad av detta, ska plasta av den idag.
Fast kÀnns inte riktigt ok för det priset.
Lite konstigt för den lÀnken har höjts till skyarna som fan, inte hört ett enda ont ord om den Ànnu.
Hur löste ni det sÄ de inte blir jÀttedyrt med postnord och tull? Om man fÄr frÄga.Köpte en presidentlÀnk frÄn uncle för ett tag sen. Fick lov att byta ÀndlÀnk tvÄ gÄnger pga att hÄlbilden mellan lÀnkbit och ÀndlÀnk inte stÀmde överens.
SÄ jag tyckte det var trÄkigt för priset.
Hur löste ni det sÄ de inte blir jÀttedyrt med postnord och tull? Om man fÄr frÄga.
Ok, ÄterstÄr att se hur han vill svara pÄ mitt mail. à terkommer med det.Detta var innan postnord-avgiften, sÄ jag gjorde inget sÀrskilt för att mindka kostnaderna.
Han skicka bara fraktfritt, utan krÄngel och han bad om ursÀkt.