Testar min PADI pÄ camouflagefÀrgat gumminato frÄn Zuludiver. Vad tycker ni? Jag tycker att det funkar!
Gillar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Testar min PADI pÄ camouflagefÀrgat gumminato frÄn Zuludiver. Vad tycker ni? Jag tycker att det funkar!
Ăr det Zimbe-ring pĂ„ en 777? Mod? Inte sett den innan
I princip, Zimbe vridring pĂ„ en 779.Ăr det Zimbe-ring pĂ„ en 777? Mod? Inte sett den innan
Bra moddat. Ser bra ut.I princip, Zimbe vridring pÄ en 779.
Isofrane eller Borealisgummi? Annat? Har ett borealis i brandgult... Det Àr bra skit. (Kan inte stava till orange)I princip, Zimbe vridring pÄ en 779.
Det Àr ett Isofrane pÄ denna.Isofrane eller Borealisgummi? Annat? Har ett borealis i brandgult... Det Àr bra skit. (Kan inte stava till orange)
Kul att du delar. Vilken skillnad... Med svart gummi framhÀvs urtavlan och med lÀnken framhÀvs vridring...
Det dÀr Àr snyggt!
Bada inte med den nu! Ta den till nÄgon urmakare som kan byta packningar först isÄfall. Fin klocka med kul historiaOtrolig klockamatör med nyfunnet intresse efter att ha hittat denna undanstoppad i en av min japanska svÀrfars lÄdor. Han sa att den kunde vara bra nÀr jag surfade, men att den var köpt pÄ 70 talet sÄ han visste inte om den var vattentÀt fortfarande. 6306 7001 heter den
Vad kul historia. Som @Nissenutz skriver se till att fÄ den i skick och provtryckt. BehÄll för alltid.Otrolig klockamatör med nyfunnet intresse efter att ha hittat denna undanstoppad i en av min japanska svÀrfars lÄdor. Han sa att den kunde vara bra nÀr jag surfade, men att den var köpt pÄ 70 talet sÄ han visste inte om den var vattentÀt fortfarande. 6306 7001 heter den
Jag Àr inte sÄ kunnig pÄ vÀrdet. Finns en trÄd för saken ocksÄ men skulle sÀga mellan 5-7k kanske om man ser till försÀljningar hÀr pÄ KS@1965ek , haha .. ja iom historien bakom sÄ kommer jag nog aldrig att sÀlja den. Men ni som Àr kunniga, hur mycket tror ni att den Àr vÀrd ?
Baserat pÄ tidigare försÀljningar hÀr sÄ hugger jag till med 6-7000:-.@1965ek , haha .. ja iom historien bakom sÄ kommer jag nog aldrig att sÀlja den. Men ni som Àr kunniga, hur mycket tror ni att den Àr vÀrd ?
Hur har det gÄtt? Jag fick som utlovat en ny lÀnk i brevlÄdan igÄr och sÄ vitt jag kan se (har valt att inte plasta av den) sÄ ser den bra ut.Den dÀr lösningen vill jag ocksÄ ha! Hoppas det kommer som förslag
Jo jag skulle ocksÄ fÄ en ny skickad. Inte sett nÄgot i brevlÄdan Àn dock. Hittade en Seiko dÀr i istÀlletHur har det gÄtt? Jag fick som utlovat en ny lÀnk i brevlÄdan igÄr och sÄ vitt jag kan se (har valt att inte plasta av den) sÄ ser den bra ut.
Mycket trevlig bild pÄ en fin klocka!
Stort tackMycket trevlig bild pÄ en fin klocka!
SÄ snyyygg, fÄr min första seiko som Àr en sÄn hÀr om nÄgon dag, sjukt taggad!SRPC25: