Admm
KS Explorers Club
Skrollade igenom denna trÄden lite snabbt och man kan sÀga att du har förstört det rÀtt sÄ mycket för mig..
Vad Àr det dÀr för modell?
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
![Angel :angel: :angel:](/styles/baisik/xenforo/smilies/angelic.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skrollade igenom denna trÄden lite snabbt och man kan sÀga att du har förstört det rÀtt sÄ mycket för mig..
Vad Àr det dÀr för modell?Seiko Àr vÀldigt nytt för mig..
![]()
Vad Àr det dÀr för modell?Seiko Àr vÀldigt nytt för mig..
![]()
Det Àr en "Ninja" Turtle, SRPC49 heter den![]()
Grymt! Tack ska ni ha!Srpc49, ninja turtle
Fasicken, tvÄa pÄ bollen
Ser ju flÄng ny ut!6306-7001 frÄn -76.
![]()
Den Àr sjukt fin och jag tror tavlan Àr original med de fasade kanterna runt datum, men tyvÀrr Àr klockan skadad. Ibland gÄr inte kronan att skruva in ordentligt.Ser ju flÄng ny ut!
Om du inte redan fÄtt napp hÀr sÄ sÄg jag nog en till salu pÄ tratten.Kan vÀll ge en heads-up ocksÄ antar jag men vill nÄgon sÀlja sin SRPC49 sÄ Àr jag mycket intresserad!![]()
TrÄkigt. Men sÄnt borde vÀl gÄ att fixa. GÀngorna borde vÀl vara en grej som tittas pÄ vid service?Den Àr sjukt fin och jag tror tavlan Àr original med de fasade kanterna runt datum, men tyvÀrr Àr klockan skadad. Ibland gÄr inte kronan att skruva in ordentligt.![]()
En Àngel hörde av sig och en Àr nu pÄ g till mig! Tack för tipset dock!Om du inte redan fÄtt napp hÀr sÄ sÄg jag nog en till salu pÄ tratten.
Ănglar, finns dom? Uppenbarligen! Halleluja!En Ă€ngel hörde av sig och en Ă€r nu pĂ„ g till mig! Tack för tipset dock!![]()
Haha jag Ă€r obeskrivligt glad, löjligt faktisktĂnglar, finns dom? Uppenbarligen! Halleluja!
Enligt mycket gammal info frÄnTrÄkigt. Men sÄnt borde vÀl gÄ att fixa. GÀngorna borde vÀl vara en grej som tittas pÄ vid service?
Enligt uppgifter frÄn lÀÀÀÀnge sen (@yonsson, rÀtta mig om jag minns fel) sÄ fÄr man operera dit en triplock, dyrt sÄ jag kÀnner att det inte Àr vÀrt det......just nu i alla fallTrÄkigt. Men sÄnt borde vÀl gÄ att fixa. GÀngorna borde vÀl vara en grej som tittas pÄ vid service?
Tjena!
Ălskar verkligen turtle i alla dess former. Ăger just bara en padi srpa21j1.
NÀsta inköp ska snart göras sÄ jag behöver er Äsikt om vilken som Àr snyggast/myst have? SÄ hit me med ers tips?
Mvh
Daniel
Fantastiskt fina! Ninjan Ă€r klockren. Ăven den andra sĂ„klart. Visst Ă€r ninjan dessutom limited?-Hej Turtles fĂ„r man inte nog av
Jag Àger en SRPC49 och en SRPC25 enligt bilderna nedan.
Sen gillar jag mycket SRPC23K1 och SRPC91
![]()
![]()
![]()
Fantastiskt fina! Ninjan Ă€r klockren. Ăven den andra sĂ„klart. Visst Ă€r ninjan dessutom limited?
Mvh
D
![]()
![]()
Ăntligen fick jag tag pĂ„ min SRPC49!!
GÄtt pÄ en riktigt seikorampage de senaste 4 veckorna.. jaja, nu har jag en bra turtleduo iallafall!![]()
Tack, alltsÄ SRPC49 Àr sÄ sjukt perfekt, exakt vad jag förvÀntade mig!-Stark kombo!! Grattis!!![]()
Tack, alltsÄ SRPC49 Àr sÄ sjukt perfekt, exakt vad jag förvÀntade mig!
Du som fick mig att behöva ha den..![]()
Ska försöka lÄna polarens proffskamera imorn och bjuda pÄ ett par riktigt smaskiga bilder! PÄ Äterseende i denna trÄd..-HÀrligt att höra!
Haha! En sÄn fin klocka blir man inspirerad av för att fota! Kul att det smittar av sig![]()
Ska försöka lÄna polarens proffskamera imorn och bjuda pÄ ett par riktigt smaskiga bilder! PÄ Äterseende i denna trÄd..![]()