• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

NÄn som har tips pÄ bra gummi till turtlen, specifikt Zimben?

Tycker bonettot Àr lite stelt/styvt.

Bjuder pÄ morgonens WS
B8F6AA71-0915-4868-B314-2F7AA7C8B243.jpeg
GrÄtt BC gumminato,

Dom Àr bra. Kan vara lite strul med ÀndlÀnkarna ibland dock. Detta har diskuterats tidigare, kommer inte ihÄg om felet ligger hos Strapcode eller Seiko
SvÄrt att veta sÀkert var sanningen ligger men det Àr i min erfarenhet alltid ett viss mtt av lotteri med Strapcodes ÀndlÀnkar. Har ett Superjubilee som nÀtt och jÀmnt passar pÄ min moddade 779,

Inspirerad av @Tampa_blord bild ovan försökte jag montera det pÄ min Blue Lagoon ikvÀll men gav upp till slut, ena stiftet klickar inte i pÄ kl 6 sidan...

SvÄrt att veta sÀkert var sanningen ligger men det Àr i min erfarenhet alltid ett viss mtt av lotteri med Strapcodes ÀndlÀnkar. Har ett Superjubilee som nÀtt och jÀmnt passar pÄ min moddade 779,

Inspirerad av @Tampa_blord bild ovan försökte jag montera det pÄ min Blue Lagoon ikvÀll men gav upp till slut, ena stiftet klickar inte i pÄ kl 6 sidan...

Hade samma problem med just min BL... LÀnken passade pÄ 3st andra turtles men inte pÄ BL, i alla fall inte med fatbars. Blev tvungen att köra tunna stift för att dit lÀnken...

För övrigt grymt snygg med zimbe inserten!

Tillbaka
Topp