Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!!!ZimbeZunday
![]()
SkÀrp dig!! Det Àr ju makalöst snyggt ju!!![]()
![]()
Kört min Padi pÄ jubilee men har alltid varit sugen pÄ att testa ett BoR, fick hem detta igÄr
men har inte riktigt bestÀmt mig Àn vad jag tycker.. det Àr ju sÄ jÀvla snyggt nÀr tex @RicVin rockar sitt men jag fÄr inte fram feelingen..
Edit: UrsÀkta kvaliten pÄ bilderna, ligger i soffan och Àter chips![]()
Yes Sir, FÄr ta och göra det för det Àr ju ballt!SkÀrp dig!! Det Àr ju makalöst snyggt ju!!![]()
![]()
![]()
Kört min Padi pÄ jubilee men har alltid varit sugen pÄ att testa ett BoR, fick hem detta igÄr
men har inte riktigt bestÀmt mig Àn vad jag tycker.. det Àr ju sÄ jÀvla snyggt nÀr tex @RicVin rockar sitt men jag fÄr inte fram feelingen..
Edit: UrsÀkta kvaliten pÄ bilderna, ligger i soffan och Àter chips![]()
Japp det Ă€r för turtle, dock non sel sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l bocka till den lite. Skön som fan sĂ„ fĂ„r vĂ€l lĂ€ra mig att Ă€lska denĂr det gjort för turtle? Tycker det ser ut att sitta rĂ€tt dĂ„ligt i luggen andra bilden och om sĂ„ kanske pĂ„verkar kĂ€nslan
Bor Àr ju annars lÀckert Àven pÄ Padi!![]()
Alla Ă„ldras vi olika,
![]()
Mycket bra!Alla Ă„ldras vi olika,
![]()
Satan va bra!Alla Ă„ldras vi olika,
![]()
Crafter Blue eller Isofrane. CB Àr lite nÀttare runt handleden och sluter upp bÀttre mot boetten. Isofrane Àr snyggt men kan vara lite brÄkigt att ta pÄ pga gummikeepers -men nÀr dom sekunderna Àr över sÄ sitter det bra.NÄn som har tips pÄ bra gummi till turtlen, specifikt Zimben?
Tycker bonettot Àr lite stelt/styvt.
Bjuder pÄ morgonens WS
![]()
Vilka bilder!