Niklas3000
Basic
Ja, det Àr den verkligen!Tavlan Àr magisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det Àr den verkligen!Tavlan Àr magisk
Har ingen erfarenhet av zulu, men har precis fĂ„tt hem ett waffle frĂ„n Uncle Seiko - oerhört bekvĂ€mt och snyggt.Ăr sugen pĂ„ bandbyte,vad tror ni om nĂ„got av dessa eller kanske ett Bonetto 284 gummi?
NĂ„gon som har erfarenhet av zulu nedan?
Det har jag Àgt tidigare v2.Har ingen erfarenhet av zulu, men har precis fÄtt hem ett waffle frÄn Uncle Seiko - oerhört bekvÀmt och snyggt.
Tack! Jag Àr riktigt nöjdSer bra ut! Tummen upp!
I vÀntan pÄ Willard?Nytt band! Vill vara djungelkrigare nu
Det klarar jag inteI vÀntan pÄ Willard?
JĂ€kligt snyggt Ă€ndĂ„. Ăr det ett bonetto? Vilket nummer?Testar gummi, inte helt övertygad med Zuludiver.
Wristshot behövs!Testar gummi, inte helt övertygad med Zuludiver.
Tack! Det Ă€r Zuludiver 281.JĂ€kligt snyggt Ă€ndĂ„. Ăr det ett bonetto? Vilket nummer?
Tack! Det Àr Zuludiver 281.
Ja typ, jag vÀnde pÄ spÀnnet. Tycker denna sidan var snyggare.Sitter det bakochfram?
Ja typ, jag vÀnde pÄ spÀnnet. Tycker denna sidan var snyggare.
Haha ok, ska bara ut och dricka lite öl sÄ kanske jag gör det imorgon. Om jag kommer ihÄg....Njae... vÀnd och visa
Var sak har sin tid!Haha ok, ska bara ut och dricka lite öl sÄ kanske jag gör det imorgon. Om jag kommer ihÄg....
Typ sÄhÀr kanske?
Aha, jag har ett band i orange som Àr snarlikt detta. Jag kan byta och lÀgga upp en ny bild imorgon. Har inte testa med det bandet Ànnu.Mkt bÀttre!
Jag skulle dock vilja se den med ett likadant band i orange...
@JonasUppsala och alla andra - hÀr kommer en orange bildbomb
Zuludiver Marine Nationale:
Ett no-name:
Zuludiver PU Z: