Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JasÄ, du köpte den till slut?
Japp kunde inte lÄta bli!JasÄ, du köpte den till slut?
Snyggt!SÄ hÀr fin blir en padi med super jubilee frÄn Strapcode.
Snyggt Àven hÀr!HavsrÀddaren i sina nya klÀder, som kom med posten idag!
StÀmmer bra! Deras MiLTAT-lÀnkar Àr riktigt bra. Haft 4-5 st totalt och alla har varit högsta klass! Köpte den billigare varianten av spÀnne, med bara tre hÄl för microjustering. Passar, inbillar jag mig, bra till mig med smal handled. Hade samma lÀnk till min första Turtle (779) och gillade den verkligen.Snyggt Àven hÀr!
Endmill frÄn Strapcode? Vilket spÀnne i sÄ fall?
Riktigt snyggt!!StÀmmer bra! Deras MiLTAT-lÀnkar Àr riktigt bra. Haft 4-5 st totalt och alla har varit högsta klass! Köpte den billigare varianten av spÀnne, med bara tre hÄl för microjustering. Passar, inbillar jag mig, bra till mig med smal handled. Hade samma lÀnk till min första Turtle (779) och gillade den verkligen.
Edit: hade svÄrt att vÀlja mellan denna och super oyster, men tycker endmill passar nÄgot lite bÀttre till turtle. Men det Àr sÄ gott som jÀmnt skÀgg mellan dem, tycker jag.
Mitt förstahandsval hade varit Angus Jubilee till turtle men de finns inte att fÄ tag pÄ. Inte just nu iaf. Gillar ju Jubilee men tycker om att Angus Àr biffigare. (pun intended...)Snyggt!
Jag vÀntar fortfarande pÄ att Endmill ska komma in i lager igen...
Tycker den stÄr sig fint, klassiker ju!Jag vet att det Àr tre Är efter hajpen, men den Àr ny för mig och gillar den som f-n!
Den dÀr kommer aldrig att bli gammal, riktigt grym!Jag vet att det Àr tre Är efter hajpen, men den Àr ny för mig och gillar den som f-n!
HavsrÀddaren i sina nya klÀder, som kom med posten idag!
Ja, det stÀmmer.Äker man pÄ tull och moms om man bestÀller frÄn strapcode?
Sjukt ball. Grattis.HÀmtade nya havsrÀddaren idag
Äker man pÄ tull och moms om man bestÀller frÄn strapcode?
Jag gjorde inte det nÀr jag bestÀllde frÄn deras hemsida, det var dock 1 Är sedan.Ja, det stÀmmer.
Jag har fÄtt det alla gÄnger, Àven för dryga Äret sen nÀr jag köpte till Alpinisten. FÄr man inte det Àr man enligt lag skyldig att sjÀlv deklarera det. Men nu mer Àn tidigare, sen kinabubblan sprack, ser speditörerna till att sÀkerstÀlla inkassering av importavgifter.Jag gjorde inte det nÀr jag bestÀllde frÄn deras hemsida, det var dock 1 Är sedan.
Jag tÀnker iaf inte hjÀlpa dem ifall de missar att förtulla nÄgot jag köpt. Har vÀl inte tid att hÄlla koll pÄ vilka regler som finns och dubbellkolla ifall de missat (postnord och övriga hjÀlper knappast mig pÄ mitt jobb). Spenderar min dyrbara tid med att leta fler klockor istÀlletJag har fÄtt det alla gÄnger, Àven för dryga Äret sen nÀr jag köpte till Alpinisten. FÄr man inte det Àr man enligt lag skyldig att sjÀlv deklarera det. Men nu mer Àn tidigare, sen kinabubblan sprack, ser speditörerna till att sÀkerstÀlla inkassering av importavgifter.
HavsrÀddaren i sina nya klÀder, som kom med posten idag!