Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockmagasinet har inte fÄtt min ÀnnuOh yes!
Kanske Àr nÄgon av de nuvarande STO Turtle?Klockmagasinet har inte fÄtt min Ànnu
Det hoppas jag inte!Kanske Àr nÄgon av de nuvarande STO Turtle?
Tack!LĂ€cker kombo!
Fin!DÀr kom den! Jag gillar att andrasprÄket Àr tyska!
Very nice! Grattis hur kÀnns vridrings inlÀgget?DÀr kom den! Jag gillar att andrasprÄket Àr tyska!
I agree! Det Àr riktigt coolt tycker jag. Hela inlÀgget kÀnns som en gammal lp-skiva nÀr man drar med nageln över det och det Àr vÀldigt snyggt med de nedsÀnkta siffrorna och markeringarna. Det enda man kunde önskat var att de var mÄlade med lume istÀllet för vanlig fÀrg men jag vet inte hur det hade blivit med ISO-certifieringen dÄ.Very nice! Grattis hur kÀnns vridrings inlÀgget?
Men vÀldigt stilig! Like pÄ den!SÄ! SvÄrfotad jÀkel.
Om man ska köpa ett vintage gummi armband till en Seiko Turtle, vilket ska man vÀlja dÄ?
Kollade pÄ tropic pÄ cns, flat Vent pÄ royal. TÀnkte just pÄ det med mjukhet. Seiko original Àr ju TackTropic eller seiko flat vent (eller flat vent frÄn zuludiver dÄ de Àr bÀttre, finns pÄ royal Straps)
Flat vent kan jag gÄ i god för. Den Àr riktigt mjuk och hÀrlig samt luktar dessutom gott!Kollade pÄ tropic pÄ cns, flat Vent pÄ royal. TÀnkte just pÄ det med mjukhet. Seiko original Àr ju Tack
FrÄn Royal? Snyggt med den bandhÄllarenFlat vent kan jag gÄ i god för. Den Àr riktigt mjuk och hÀrlig samt luktar dessutom gott!
Ja, precis. Bandetr frÄn royal straps. Mitt Àr marinblÄtt men det finns i svart och grönt ocksÄ och kanske orange, Àr litrt osÀker pÄ det sista, men kan rekommendera dem iaf. Tog spÀnnet och hÄllaren frÄn originalsiliconet.FrÄn Royal? Snyggt med den bandhÄllaren
DÄ tror jag minsann att det fÄr bli ett svart sÄdantJa, precis. Bandetr frÄn royal straps. Mitt Àr marinblÄtt men det finns i svart och grönt ocksÄ och kanske orange, Àr litrt osÀker pÄ det sista, men kan rekommendera dem iaf. Tog spÀnnet och hÄllaren frÄn originalsiliconet.
Det gör du rÀtt iHar dom slÀppt nya sla033 Àn? Skulle va kul att fÄ se en live. Jag fÄr hÄlla mig med den gamla 6105 istÀllet
Finns i orange!Ja, precis. Bandetr frÄn royal straps. Mitt Àr marinblÄtt men det finns i svart och grönt ocksÄ och kanske orange, Àr litrt osÀker pÄ det sista, men kan rekommendera dem iaf. Tog spÀnnet och hÄllaren frÄn originalsiliconet.
Finns i orange!