• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Oh yes! :D
PSX_20190603_160750.jpg

Finns 1st STO Turtle pÄ Klockmaster Backaplan i Göteborg ifall nÄgon Àr intresserad. TyvÀrr Àr inte Bezeln helt centrerad och man undrar Äterigen varför Seiko inte kan lösa det...
Blev tyvÀrr inget köp, dels pga av Bezeln men tyckte Àven den var lite för fÀrggrann.

Very nice! Grattis hur kÀnns vridrings inlÀgget?
I agree! :) Det Àr riktigt coolt tycker jag. Hela inlÀgget kÀnns som en gammal lp-skiva nÀr man drar med nageln över det och det Àr vÀldigt snyggt med de nedsÀnkta siffrorna och markeringarna. Det enda man kunde önskat var att de var mÄlade med lume istÀllet för vanlig fÀrg men jag vet inte hur det hade blivit med ISO-certifieringen dÄ.

Äh ni och era nya skrytisar (lĂ€s avundsjuk) hĂ€r kommer en bild pĂ„ mitt tillskott. Köpte en enligt sĂ€ljaren srp777 med pepsi insert. Men det visade sig vara en srp773j1 med Angus Jubilee frĂ„n Strapcode. RĂ€tt nöjd Ă€ndĂ„ faktiskt :) (prickarna Ă€r smuts)
IMG_20190605_204945.jpg

Tillbaka
Topp